مطالعات متعدد ثابت کرده‌اند که مصرف منظم زنجبیل می‌تواند اثر ضد التهابی داشته باشد. با این کار می‌توان به بیماری‌های التهابی مانند انواع مختلف روماتیسم کمک کرد. طبق طب جایگزین، زنجبیل به پیشگیری از التهاب حنجره نیز کمک می‌کند.

چرا باید صبح خود را با زنجبیل شروع کنیم؟

آیا می دانستید شروع روز با کمی زنجبیل اینقدر مفید است؟

صبح را با زنجبیل شروع کنید!

احتمالا از قبل می‌دانستید که زنجبیل برای بدن شما مفید است. این دانستنی‌ها از اطلاعات رایج است. این ماده غذایی، سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می‌کند و تأثیر مثبتی بر هضم و متابولیسم شما دارد. علاوه بر این، عملکرد ضد باکتریایی نیز دارد و به گلودرد کمک می‌کند. اما اینها تنها تعدادی از ویژگی‌های شگفت انگیز این ابر غذا هستند.

طرز استفاده

می‌توانید آن را به صورت تازه یا پودر بخورید، در ظرف استفاده کنید یا خیلی راحت با آن یک فنجان چای درست کنید (کمی زنجبیل تازه را در آب جوش بریزید و بگذارید کمی بماند). روز خود را با یک فنجان چای زنجبیل شروع کنید و از آنچه برای سلامتی شما انجام می‌دهد شگفت زده خواهید شد!

خواص

· خداحافظ سموم! این ریشه مملو از آنتی‌اکسیدان است که مواد سمی را تجزیه می‌کند و مطمئن می‌شود که در بدن شما جمع نمی‌شوند.

· گرما: آیا همیشه احساس سرما می کنید؟ یا هنوز باید خود را با هوای سردتر تنظیم کنید؟ زنجبیل بدن شما را از درون به بیرون گرم می‌کند.

· هضم: برای هضم غذا مفید است. به همین دلیل است که همیشه یک تکه زنجبیل همراه با یک غذای سوشی سرو می‌شود. وقتی زیاد از آن غذای خوشمزه خورده باشید، معده شما را آرام می‌کند. بعلاوه، به مقابله با نفخ کمک می‌کند.

· رفع بیماری حرکت: زنجبیل یک درمان شگفت انگیز (و اثبات شده) در برابر بیماری حرکت، سرگیجه و حالت تهوع است. همچنین به مقابله با تهوع صبحگاهی در دوران بارداری کمک می‌کند.

· ضد التهاب: مطالعات متعدد ثابت کرده‌اند که مصرف منظم زنجبیل می‌تواند اثر ضد التهابی داشته باشد. با این کار می‌توان به بیماری‌های التهابی مانند انواع مختلف روماتیسم کمک کرد. طبق طب جایگزین، زنجبیل به پیشگیری از التهاب حنجره نیز کمک می‌کند.

· سم زدایی: زنجبیل گردش خون و همچنین تعرق سالم را تحریک می‌کند. این همان چیزی است که باعث می شود سموم از بدن شما خارج شوند: این یک سم زدایی طبیعی است!

وای، ما می‌دانیم که از این به بعد با صبحانه خود چه خواهیم داشت!

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید