فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری سه سارق و یک مالخر تجهیزات یکی از شرکت‌های مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد به ارزش ۶۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرقت ۶۰ میلیارد ریالی از یک شرکت در اشتهارد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سردار عباسعلی محمدیان بعد از ظهر پنج‌شنبه در حاشیه دوره تربیت و تعالی کارکنان پلیس استان البرز اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرک صنعتی شهرستان به ارزش ۶۰ میلیارد ریال، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که سارقان در یک گروه سه نفره در نیمه‌های شب با شیوه توپی‌زنی وارد شرکت شده و اقدام به سرقت تعداد زیادی کارت گرافیکی کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی-اطلاعاتی ردپای یکی از سارقان سابقه دار شهرستان را در این سرقت مشاهده و پس از شناسایی مخفیگاه او، در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی اشتهارد منتقل کردند.

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی، متهم ابتدا منکر دخالت در سرقت اموال شرکت بود، اما پس از مشاهده مستندات پلیس لب به اعتراف باز کرد و به سرقت تعداد زیادی کارت گرافیکی با همدستی دو نفر دیگر اقرار کرد.

سردار محمدیان با اشاره به شناسایی و دستگیری همدستان متهم در عملیات‌های جداگانه، ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته مال‌خر اموال مسروقه شناسایی و در یکی از استان‌های غربی کشور دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و اموال مسروقه به مال باختگان بازگردانده شد، متذکر شد: تجهیز اماکن صنعتی به دوربین و در نظر گرفتن نگهبان برای آنها، تا حد زیادی از به هدف رسیدن سارقان در سرقت‌ها پیشگیری می‌کند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید