۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
کد خبر: 55306704

بارش باران در رامسر علاوه بر گرفتار کردن چندین دستگاه خودرو سبب شد در برخی مناطق مردم با سوار شدن روی بیل تراکتور تردد کنند.

رامسر زیر آب رفت! / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بارش شدید باران از شب گذشته و با شدت بیشتر از صبح امروز سبب بالا آمدن سطح آب و آبگرفتگی معابر و خیابان‌های رامسر شده است، نبود کانال‌های مناسب هدایت آب‌های سطحی در پرباران‌ترین شهر کشور مشکلات متعدد برای مردم به همراه داشت.

چندین دستگاه خودرو به دلیل بالا آمدن سطح آب در خیابان‌ها زیر آب رفتند و در برخی مناطق نیز مردم برای تردد از بولدوزر استفاده می‌کنند.

علی امینی شهردار رامسر با بیان اینکه رامسر پر باران‌ترین شهر ایران است، گفت: این شهر در جمع آوری آب‌های سطحی مشکل دارد.

او افزود: در برخی مناطق مانند بلوار رزاقی، چهارراه دادگستری، رودخانه صفارود آبگرفتگی شدید گزارش شده است.

شهردار رامسر با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران دیشب تشکیل و گروه واکنش سریع از ساعت ۱۲ شب با ۵۰ نیرو فعال شده اند، ادامه داد از ستاد مدیریت بحران استان انتظار داریم طرح‌های مارا حمایت کنند.


جواهرده غرق در سیل

ارسلان نعمتی بخشدار مرکزی رامسر نیز از مسدود شدن محور جواهرده خبر داد و گفت: بارش شدید باران باعث جاری شدن سیلاب در مسیر جنگلی جواهرده و روستاهای این محور شده است و درحال حاضر این محور قابلیت تردد ندارد و بسته است.
او از مردم خواست تا اطلاع ثانوی در محور جواهرده تردد نکنند.


امدادگران پیشرو در کمک به مردم

هاتف باقر سلیمی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان رامسر نیز گفت: در پی سیل و آبگرفتگی شهرستان رامسر چهار تیم عملیاتی و یک تیم پشتیبانی از اولین ساعات بامداد تاکنون مشغول امداد رسانی و رهاسازی خودروها در سطح شهرستان هستند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید