علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در حال حاضر دانشگاه‌ها زمینه حضور دانشجویان را در دانشگاه‌ها فراهم کرده‌اند.

کدام دانشگاه‌ها در ترم جاری حضوری می‌شوند؟

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نحوه برگزاری ترم تحصیلی آینده در دانشگاه‌ها را تشریح کرد.

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برنامه وزارت علوم برای حضوری شدن آموزش است. البته نه حضوری شدن به معنای پیش از کرونا. بلکه تعریف جدیدی از ترکیبی شدن آموزش‌ها مطرح است.

او ادامه داد: با توجه به تجربیات خوبی که از آموزش‌های الکترونیکی در دانشگاه‌ها وجود دارد، معتقدیم این تجربه نباید مغفول بماند. بلکه باید در قالب آموزش‌های ترکیبی یعنی حضوری و مجازی مورد استفاده قرار بگیرد.

خاکی صدیق افزود: در حال حاضر دانشگاه‌ها زمینه حضور دانشجویان را در دانشگاه‌ها فراهم کرده‌اند. دانشگاه‌هایی مانند دانشگاه علمی کاربردی که مشکلی از جهت خوابگاه، دانشجویان غیربومی و ... ندارند، از ۱۵ آبان آموزش‌های حضوری خود را آغاز کرده‌اند و سایر دانشگاه‌ها هم در حال برنامه‌ریزی آموزش‌های حضوری هستند.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره حضوری شدن دانشگاه‌ها در ترم جاری اظهار کرد: حضوری شدن آموزش‌ها از دانشگاه به دانشگاه متفاوت است. چراکه در مناطق مختلف کشور مستقرند و این موضوع برعهده دانشگاه‌های معین استان‌هاست که تعیین می‌کنند و برنامه‌های خود را به وزارت علوم می‌فرستند، اما با توجه به زیرساخت‌ها و موقعیتی که قرار گرفته‌اند، متنوع و متفاوت است.
 

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید