سرهنگ نقی حیدری، رییس پلیس راهور بندرعباس از فوت داماد جوان در شب عروسی و دو نفر از مهمانان به دلیل برگزاری مراسم شادمانی شرکت‌کنندگان در وسط بلوار خلیج فارس این شهر خبر داد.

مرگ تازه داماد در کارناوال عروسی بندرعباس | بیوه شدن عروس جوان در شب عروسی + سه فوتی و ۶ مصدوم / فیلم و عکس

به گزارش سلام نو به نقل از  ایرنا، برخورد یک دستگاه خودروی سواری با شماری از مهمانان یک مراسم عروسی در بندرعباس سه کشته بر جای گذاشت.

سرهنگ نقی حیدری، رییس پلیس راهور  بندرعباس افزود: این حادثه ساعت سه و ۳۰دقیقه بامداد جمعه روی داد. شرکت کنندگان عروسی وسط بلوار از خودروهایشان پیاده شدند و مشغول شادمانی و پایکوبی شدند که یک خودروی پژو ۴۰۵با سرعت زیاد وارد جمعیت شد.

وی توضیح داد :داماد و یک نفر دیگر در محل حادثه فوت کردند.  یک دختر ۶ساله نیز پس از انتقال به بیمارستان درگذشت.

سرهنگ حیدری اضافه کرد: ۶مجروح نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس پلیس راهور استفاده از مشروب الکلی در مراسم عروسی و رفتارهای غیرمعقول (پایکوبی و شادمانی در وسط خیابان)  و ناتوانی راننده در کنترل خودرو به دلیل سرعت زیاد را علت این حادثه اعلام و اضافه کرد: کارشناسان راهور راننده پژو ۴۰۵ را ۵۰درصد مقصر اعلام کردند.

سخنگوی دانشگاه‌ علوم پزشکی هرمزگان گفت:شب گذشته یک خودروی سواری با مهمانان جشن عروسی که در بلوار خلیج فارس مشغول شادمانی بودند برخورد کرد که ۹ نفر بدلیل این سانحه آسیب دیدند که دو نفر از آنها در صحنه تصادف فوت کردند و یک نفر دیگر به فاصله کمتر از دو ساعت پس از پذیرش در اورژانس بخاطر شدت جراحات وارده فوت  کرد.

دکتر نوروزیان با بیان اینکه متوفیان یک دختر ۵ ساله، یک آقای ۴۰ ساله و یک آقای ۲۸ ساله بودند گفت : در حال حاضر شش نفر مجروح دیگر در بیمارستان شهید محمدی بستری هستند که مجروحین یک اقای ۵۱ ساله، یک خانم ۶۷ ساله ، یک خانم ۳۰ ساله، یک پسر ۱۳ ساله ،یک پسر ۱۰ ساله، یک دختر ۱۰ ساله هستند که تحت نظر می باشند

نوروزیان افزود : فعلا همه مصدومین هوشیار هستند، اقدامات اولیه درمانی برای آنها انجام شده، گرافی و سی تی اسکن این بیماران انجام و اکثر این بیماران شکستگی دارند بجز یکی از بیماران که آقای ۵۱ ساله است چست تیوب دارد و اکسیژن دریافت می کند.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    1 0
    اللهم الجعل امورنا خیرا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید