ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در در بازار تهران، بازار حضرتی، خیابان موسوی، سرای عبدالوهاب به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

آتش‌سوزی در بازار حضرتی تهران

به گزارش سلام نو، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۲:۴۳ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در در بازار تهران، بازار حضرتی، خیابان موسوی، سرای عبدالوهاب به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد. 

وی با بیان اینکه بلافاصله ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در یک بارانداز که به وسعت ۲ هزار متر بود و چندین انبار با ساختمانهای قدیمی در آن قرار داشت. یکی از این انبار ها به وسعت حدود ۲۵۰ متر سقف شیروانی داشت و در آن اسباب بازی کودکان و لوازم تولد نگهداری می شد. در قسمت بیرونی این انبار نیز وسیله چیده شده بود که دچار آتش سوزی شده بود. 

وی ادامه داد: حریق به سقف های شیروانی سرایت کرده بود و دود زیادی از محل متصاعد می شد به طوری که از نقاط دیگر شهر نیز قابل رویت بود. 

ملکی افزود: آتش نشانان بلافاصله عملیات خود را آغاز کردند. بخشی از سقف ها را شکاف دادند تا آتشی که به سقف ها نفوذ کرده بود را نیز خاموش کنند. در حال حاضر حریق خاموش شده و نیرو ها در حال لکه گیری و ایمن سازی محل هستند. 

وی گفت: خوشبختانه حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت. حریق تحت کنترل است و نیرو ها در حال ایمن سازی و لکه گیری محل حادثه هستند. 

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید