مدیر تأمین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از حل مشکل عرضه سوخت سهمیه بندی شده با کارت سوخت تا ظهر فردا(چهارشنبه)خبر داد.

زمان حل مشکل سوخت سهمیه بندی شده با کارت سوخت اعلام شد
به گزارش سلام نو به نقل از شبکه خبر،  "سالاری‌نسب" مدیر تأمین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: بعد از اتفاقی که صبح امروز(سه شنبه)در سیستم سوخت رسانی افتاد، بلافاصله مدیریت بحران در مجموع پالایشگاه ها شکل گرفت و بعد از بررسی روش های مختلف، مقرر شد مجرای عرضه به صورت دستی انجام شود.

او گفت: در برخی از جایگاه ها امکان عرضه سوخت با کارت فراهم شده است و پیش بینی می شود تا ظهر فردا مشکل عرضه سوخت سهمیه ای حل شود.

"امین رضانواز" سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور در گفتگو با ۱۸:۳۰ گفت: سه دقیقه پس از وقوع اخلال در سامانه هوشمند سوخت و فرایند سوختگیری در جایگاهها، مطلع شدیم. از ساعت ۱۱ صبح امروز گروه بسیاری در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای حل مشکل و راه اندازی سیستم نازل سوخت دست به کار شدند.
سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: در حال حاضر حدود ۴۰ درصد جایگاه‌های سوخت در کشور فعال شده‌اند.

رضانواز گفت: از صبح امروز حدود ۶۰ هزار نازل عرضه سوخت متوقف شد و تاکنون حدود ۱ هزار و ۷۰۰ جایگاه سوخت با عرضه سوخت آزاد به چرخه باز گشته است.
"کرامت ویس‌کرمی" مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هم از تلاش کارشناسان برای رفع نقص سامانه عرضه سوخت گفت و افزود: در حال حاضر از چهار هزار جایگاه سوخت در کشور حدود هزارو ۷۰۰ جایگاه، سوخت را بصورت دستی یا آفلاین عرضه می‌کنند.

او افزود: کارشناسان سعی دارند نقص سامانه را هر چه سریعتر برطرف کنند تا عرضه بنزین را بصورت سامانه‌ای هم انجام شود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: جایگاه سوخت ۱۱۵ میدان فردوستی تهران به شرایط اولیه و ارائه سوخت با کارت هوشمند سوخت بازگشته است.
کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید