دستگاه ترازو دیجیتال صنعتی از جمله دیگر مدل‌های ترازو دیجیتال است که می‌تواند با توجه به نوع شغل شما یکی از ملزومات حرفه یا کسب و کارتان باشد.

آیا من به ترازو دیجیتال احتیاج دارم؟

سیر تغییر و تحولات زندگی بشر بعد از انقلاب صنعتی چنان سرعت گرفت که دیگر ابزارهای سنتی و گاها بدوی جوابگوی زندگی روزمره او نبود. همه چیز به سرعت تغییر می‌کرد. ابزارهای کهنه جای خود را به ابزارهای صنعتی و روزآوری شده می‌دادند و در صورت نیاز ابزارهای جدیدی کشف می‌شدند. هر ابداع یا کشف جدید در راستای دو محور اصلی بود، زمان کمتر در قبال انجام آن کار و رفاه بیشتر. یکی از این ابداعات بزرگ که توانست بعدها ابعاد گسترده‌تری به خود بگیرد و تمامی جوانب زندگی ما انسانها را تحت‌الشعاع قرار دهد، ابداع ترازوهای دیجیتالی بود.

با گسترش شهرنشینی و روی آوردن اغلب انسان‌ها به مصرف‌گرایی و نیاز به سنجش سریع نیازهای او لزوم گذراندن تمامی نیازهای بشر از فیلتر متر و وزن و مقیاس‌های دیگر شدت گرفت. دیگر شهرها جمعیت میلیونی به خود گرفته بودند و نمی‌شد برای خرید چند عدد میوه و مقداری سبزیجات، دقایق بیشتری را برای توزین آن از طریق ترازوی سنتی و سنگی قدیمی تلف کرد. الکتریسیته به کمک ابداعات نوین آمد و ترازو دیجیتال جایگزین ترازوی سنتی شد. ترازو دیجیتال بعدها اشکال مختلفی به خود گرفت. از ترازوهای طلاسنج و آزمایشگاهی با حساسیت صدهزارم گرم تا باسکول‌های چند ده تنی که در کسری از ثانیه می‌توانند جرم دقیق اجسام را با حساسیت بالا محاسبه کنند.

آیا من به ترازو دیجیتال احتیاج دارم؟

انواع ترازو دیجیتال مورد نیاز من

فروشگاه‌ها یکی از معدود مکان‌هایی هستند که همه ما در طول روز گذرمان به آنجا می‌افتد. این روزها شما هیچ فروشگاهی را نمی‌یابید که  مجهز به یک دستگاه ترازو دیجیتال نباشد و فرآیند خرید و فروش اجناس مغازه خود را از این طریق انجام ندهد. ترازوها عمدتا قابلیت توزین اجناس و اقلام مختلف را تا ۷۰ کیلوگرم دارند و همزمان می‌توانند قیمت اجناس مختلف را در حافظه خود ذخیره و نسبت به وزنشان محاسبه کنند. طوریکه اگر شما ۱۰ قلم جنس را با قیمت‌ها و وزن‌های متفاوت خریداری کنید محاسبه قیمت آن توسط ترازو دیجیتال فروشگاهی کمتر از ۲۰ ثانیه به طول خواهد انجامید.

معمولا ترازوهای فروشگاهی را در دو دسته طبقه‌بندی می‌کنند. ترازو دیجیتال فروشگاهی علمکدار و بدون علمک که ترازو دیجیتال فروشگاهی علمک‌دار معمولا گرانتر از ترازوهای بدون علمک هستند. محک، صدر، رادین، کمری و ... از برندهای معروف تولید ترازو دیجیتال فروشگاهی در کشور هستند که عمده بازار این کالای اساسی را در دست دارند.

دستگاه ترازو دیجیتال صنعتی از جمله دیگر مدل‌های ترازو دیجیتال است که می‌تواند با توجه به نوع شغل شما یکی از ملزومات حرفه یا کسب و کارتان باشد. دستگاه ترازو دیجیتال صنعتی معمولا در کارخانجات و مشاغلی با تولیدات انبوه یا نیاز به توزین پرتعداد کالاها و اقلام گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه ترازو دیجیتال صنعتی عموما دارای قابلیت شمارش قطعه، دارای چاپگر، بدنه ضد آب، اتصال به کامپیوتر، ضد گرد و غبار، IP امنیتی، کیبورد پوشش و... هستند. بدنه دستگاه ترازو دیجیتال صنعتی معمولا از جنس استیل ضد زنگ است و این باعث می‌شود تا ترازو دیجیتال طول عمر و مقاومت بیشتری داشته باشد.

دقیق‌ترین ترازوها در بین انواع ترازو دیجیتال قطعا ترازوهای آزمایشگاهی هستند. انواع ترازو دیجیتال آزمایشگاهی به قدری حساس هستند که می‌توانند جریان هوای آزاد را نیز توزین و محاسبه کنند. همواره از دقیق ترین و پیشرفته ترین فناوری های موجود برای سیستم اندازه‌گیری در انواع ترازو دیجیتال آزمایشگاهی استفاده می‌شود و در این زمینه فرسنگ‌ها با ترازوهای دیگر فاصله دارند. انواع ترازو دیجیتال آزمایشگاهی دارای مدل‌های محافظ‌دار و بدون محافظ هستند که خریداران این محصول بیشتر به این مساله توجه می‌کنند. اگر شما صاحب یک آزمایشگاه پزشکی یا دارویی یا بخش کنترل کیفی یک کارخانه تولیدات مواد غذایی هستید حتما باید مجموعه شما مجهز به یک مدل سازگار و کارآمد از ترازو دیجیتال آزمایشگاهی باشد.

شاید اکنون کمتر خانه‌ای وجود داشته باشد که ترازو دیجیتال خانگی ندارد و یا قصد خرید ترازو دیجیتال خانگی را نداشته باشد. ترازو دیجیتال خانگی به دو مدل تقسیم می‌شود. ترازو نفرکش و ترازو آشپزخانه. ترازو دیجیتال خانگی نفرکش دارای طراحی مخصوص برای اتاق خواب یا دیگر نقاط خانه است که شما می توانید به صورت مستمر و چند بار در هفته وزن خود را در آن بکشید تا مراقب رژیم غذایی خود باشید. اما ترازو دیجیتال خانگی آشپزخانه همانطور که از نام آن پیداست مخصوص توزین‌ مواد غذایی داخل آشپزخانه است و طراحی و آن برای فضای آشپزخانه بهتر است. اگر قصد خرید ترازو دیجیتال خانگی را دارید ابتدا باید نیاز خود را شناسایی کنید و سپس نسبت به انجام این کار اقدام کنید.

ترازوی پزشکی برای تمامی داروخانه‌، مطب‌ها و بیمارسان‌ها مناسب است. این ترازو می‌تواند همه نیازهای شما یا بیمارتان را از کم کردن وزن تا تحث درمان قرار گرفتن را پاسخگو است. خرید ترازو دیجیتال بیمارستانی شامل مدل های مختلفی از جمله ترازو دیجیتال پزشکی آویز، ترازو دیجیتال پزشکی قدسنج، ترازو دیجیتال پزشکی نوزاد، ترازو دیجیتال پزشکی نفرکش که هر کدام از آنها دارای توانایی و قابلیت منحصر به فردی است که می تواند بسیار کاربردی باشد. البته باید به این مساله توجه کرد که بیشتر ترازوهای پزشکی به منظور اندازه گیری قد و وزن به طور همزمان و به دست آوردن میزان BMI طراحی و ساخته می شوند.

ترازو دیجیتال قطعه شمار از جمله ترازوهایی است که توانایی‌های منحصر به فردی دارد و خرید ترازو دیجیتال می‌تواند شما را در انجام دقیق کارهایتان کمک کند. ترازو دیجیتال قطعه شمار به ترازویی گفته می‌شود که علاوه بر وزن کردن کالاهای قابل شمارش، تعداد دقیق آنها را هم مشخص می‌کند. البته باید به این مساله توجه کنید که اقلام مورد نظر اقلامی هستند که از نظر وزنی یکسان هستند. اغلب فعالان صنعتی و تجاری با این مسئله برخورد دارند و بدون ترازو دیجیتال قطعه شمار باید برای شمارش تعداد زیادی از اقلام کوچک زمان زیادی را صرف کنند و معمولا نتیجه مشخصی هم ندارد. به این ترتیب استفاده از ترازو دیجیتال قطعه شمار امکان شمارش دقیق اقلام را فراهم ساخته است و این کمک بزرگی به فعالان صنعتی می کند تا در زمان نیروی انسانی صرفه جویی کنند.

آیا من به ترازو دیجیتال احتیاج دارم؟

شما برای داشتن یک ترازو دیجیتال مفید برای حرفه، کسب و کار و یا هر نیاز شخصی خود و همچنین برای خرید انواع مختلف ترازوی دیجیتال می‌توانید با مراجعه به فروشگاه تجهیزات به عنوان قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین سایت فروش آنلاین ترازو دیجیتال کشور، علاوه بر دریافت مشاوره رایگان در این زمینه جهت داشتن انتخابی بهتر می توانید از امکان خرید آنلاین و در صورت تمایل ارسال به درب منزل یا محل نیز بهره‌مند شوید. مشخصات، مزایا و معایب بیش از ۵۰۰ مدل از انواع ترازو از برندها معروفی از جمله محک، پند، AND ، صدر، کمری و ... در فروشگاه تجهیزات وجود دارد. شما همچنین می‌توانید بعد از مطالعه مشخصات ترازوهای مرتبط با مراجعه حضوری و بازدید از این فروشگاه نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام کنید.

https://tajhizat.co/

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید