در کنار جراحی های افزایش سایز با استفاده از پروتزهای مختلف ، تزریق چربی یکی دیگر از روندهای زیبا سازی است که راز جراحی پیشنهاد میکند که می تواند حجم دهی نقاط مختلف اعضای صورت و بدن از جمله تزریق چربی به سینه و تزریق چربی به باسن را به همراه داشته باشد.

نقش پروتز سینه و باسن در زیبایی اندام در راز جراحی

داشتن اندامی برجسته از گذشته تا کنون خواسته بسیاری از زنان بوده و هست. امروزه نیز با ورود دنیای مجازی به زندگی انسان ها این خواسته نمود بیشتری پیدا کرده است. در راستای این هدف ، زنان از هیچگونه تلاشی دریغ نکرده و شیوه های متفاوتی را امتحان می کنند؛ از رژیم و تمرینات ورزشی گرفته تا عمل های زیبایی. گاهی آنقدر میل به داشتن چنین اندامی زیاد می باشد که حتی افراد به مصرف قرص و مکمل ها نیز روی می آورند. اما می توان گفت سریع ترین و مؤثرترین روش در جهت دستیابی به سینه و باسنی برجسته جراحی و پروسه های زیبایی است.

عمل های زیبایی قادر هستند در مدتی کوتاه ، شما را به هدف تان برسانند و بدنی زیبا را برایتان خلق سازند. از جمله پروسه های پر طرفدار در این زمینه ، می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • لیفت سینه
  • پروتز سینه و  پروتز باسن
  • تزریق چربی به سینه و باسن

روندهای زیبایی نامبرده، در زیبایی اندام و استایل بدنتان نقش بسزایی را ایفا می کنند. شما برای رفع هر گونه ایراد یا بهبود بخشیدن به اعضای بدن خود ،  می توانید یکی از فرایندها را در پیش بگیرید. حال برای آن که بدانید کدام یک از عمل های زیبایی گزینه مطلوب تری برای شما به حساب می آید ، ادامه مطالب را بخوانید تا به اطلاعات لازم دست یابید.

تیم راز جراحی ، جزئیات مربوط به پروسه های مذکور را برایتان در قالب مقاله های جداگانه جمع آوری کرده است. شما با مراجعه به سایت مربوطه می توانید نسبت به پروسه مورد نظر خود آگاهی کاملی کسب نمایید.  

لیفت سینه در راز جراحی

در طول زندگی ، رویدادهای طبیعی و غیر طبیعی ممکن است سبب کشیدگی ، افتادگی و شل شدگی پستان هایتان شود. افزایش سن ، بارداری ، زایمان ، شیر دهی و مواردی از این قبیل در تغییر شکل سینه ها دخیل هستند. همان گونه که آگاه هستید خوش فرم بودن پستان ها در جذاب به نظر رسیدن اندام شما بسیار تأثیر گذار است. حال فرم از دست رفته آن ها ممکن است بسیاری از جوانب زندگی فردی و زناشویی زنان را تحت تأثیر قرار دهد.

به همین جهت خانم ها، برای برطرف سازی ایرادات ظاهر شده بر روی پستان ها و بازگرداندن آن ها به حالت اولیه خود ، به لیفت سینه روی می آورند. طی این پروسه ، جراح با برداشتن پوست اضافی ، حالت شل و افتاده پستان را برطرف می سازد و میان آن ها تقارن ایجاد می کند. پس از این جراحی زیبایی ، فرد مجدداً به تناسب اندام و در پی آن اعتماد به نفس از دست رفته را بدست می آورد.

پیشنهاد می شود بعد از آخرین دوره حاملگی و زایمان خود جهت لیفت پستان ها اقدام نمایید تا به مدت بیشتری از نتیجه حاصل از آن بهره مند شوید.

پروتز سینه در راز جراحی

پستان هایی با سایز بزرگ و برجستگی زیاد ، یکی از معیارهای زیبایی اندام در عصر حاضر است. برخی افراد به طور طبیعی از این ویژگی برخوردار بوده و برخی دیگر با انجام عمل پروتز سینه به آن می رسند. جراحی پروتز ، سبب افزایش اندازه پستان ها شده و با توجه به شکل پروتز بکار رفته تا حدودی برای آن ها برجستگی ایجاد می کند. در حین عمل ، جراح پروتز مناسب را از طریق برش ایجاد شده وارد عضله پستان کرده و آن را در محل مورد نظر قرار می دهد.

پروتز سینه در اشکال گوناگون موجود می باشند. پر کاربردترین آن ها فرم گرد و قطره اشکی است. البته متقاضیان این جراحی ، به شکل گرد ایمپلنت تمایل بیشتری نشان می دهند . زیرا در مقایسه با فرم قطره اشکی ، جلوه برجسته تری برای پستان ها ایجاد می کند. البته شکل مناسب آن ها با توجه به فرم طبیعی سینه ها انتخاب می گردد و در نتیجه شکل مطلوبی را برای پستان خلق می سازد.

علاوه بر این ، سایزهای مختلفی برای انتخاب پروتز وجود دارد که افراد می توانند اندازه دلخواه خود را از میان آن ها برگزینند. باز هم تکرار می کنیم ، انتخاب سایز مناسب با توجه به اندازه اصلی هر یک از پستان ها و توانایی و قدرت عضلات آن برای نگهداری پروتز صورت می پذیرد.

پروتز باسن در راز جراحی

امروزه بسیاری از زنان با تأثیر پذیری از سلبریتی های معروف آمریکایی و اروپایی، به دنبال داشتن باسنی برجسته و بزرگ هستند. یکی از مطمئن ترین پروسه هایی که آنان را به خواسته شان می رساند ، عمل پروتز باسن می باشد. با جای گیری ساختارهای سیلیکونی، بر روی یا زیر عضلات سرینی ، باسن افزایش سایز پیدا کرده و متعاقباً برجسته و برآمده می شود.

پروتزهای مورد استفاده در جراحی زیبایی باسن ، همچون پروتزهای پستان در اشکال و اندازه های مختلف در دسترس همگان قرار دارد. اما تفاوت آن ها در میزان مقاومت شان در برابر فشار است. قاعدتاً ایمپلنت های سیلیکونی که در باسن قرار می گیرند باید استحکام بیشتری داشته باشند ؛ چرا که لازم است فشار بسیاری را متحمل شوند.

تزریق چربی به باسن و سینه در راز جراحی

در کنار جراحی های افزایش سایز با استفاده از پروتزهای مختلف ، تزریق چربی یکی دیگر از روندهای زیبا سازی است که راز جراحی پیشنهاد میکند که می تواند حجم دهی نقاط مختلف اعضای صورت و بدن از جمله تزریق چربی به سینه و تزریق چربی به باسن را به همراه داشته باشد. سینه ها و باسن از جمله نواحی پر طرفدار بدن برای تزریق چربی به حساب می آیند.

پروسه تزریق ، خود دارای دو مرحله برداشت و پیوند می باشد. جراح با بکارگیری یکی از روش های لیپوساکشن یا لیپوماتیک از قسمت های مختلف بدن که دارای چربی موضعی هستند، بافت و سلول های چربی مورد نیاز را ساکشن کرده و پس از تصفیه در محل مورد نظر تزریق می نماید.

از آن جایی که چربی های مورد استفاده در این فرایند از بدن فرد زیباجو برداشته شده است ، احتمال واکنش بدن نسبت به آن بسیار پایین بوده و سلول ها با محل جدید در زمان کوتاه تری سازگاری پیدا می کنند.  حجم و افزایش سایز بدست آمده بواسطه تزریق چربی ، ظاهری بسیار طبیعی و رضایت بخش برای شما حاصل می سازد.

هر یک از پروسه های ذکر شده ، در نوع خود در زیبایی اندام شما بسیار تأثیر گذار خواهند بود. با کسب آگاهی و مراجعه به یک متخصص مجرب ، قادر خواهید بود جراحی مناسب خود را انتخاب کرده و تا مدت ها از ظاهر زیبایی که از آن بدست می آید، نهایت لذت را ببرید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید