امروزه در بازار فروش درب که از تنوع و مدل‌های گوناگونی هم برخوردار است ممکن است هنگام استعلام قیمت درب ضد سرقت با مبالغ مختلفی روبرو شوید و در واقع ندانید که چه دربی را انتخاب نمایید که برای خانه و یا فضایی که در اختیار دارید، مناسب باشد.

قیمت درب ضد سرقت و درب لابی در بازار چند؟

ما در این مطلب به بررسی ویژگی‌های درب ضد سرقت پرداخته و نکاتی را در مورد قیمت درب لابی و درب ضد سرقت ترک در اختیار شما قرار خواهیم داد. زیرا در بازار درب‌های ضد سرقت ایران، درب ضد سرقت ترک از کیفیت و طراحی ظاهری زیباتری برخوردار است و بی‌شک قیمت بالاتری نیز دارد. در انتها نیز گروه صنعتی درکو را به شما معرفی خواهیم کرد که انواع درب‌های ضد سرقت برای آپارتمان، خانه‌های ویلایی و همچنین درب لابی را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار داده‌ است.

درب ضد سرقت چه نوع دربی است؟

درب ضد سرقت آپارتمان و خانه و درب ضد سرقت لابی همان طور که از نامشان مشخص است به گونه‌ای طراحی می‌شوند که از امنیت بالایی برخوردار باشند و بتوانند امنیت بالایی را ایجاد کرده و امکان ورود سارقان به منزل و محیط کار شما را کاهش داده و امکان شکستن قفل و یا باز کردن درب به وسیله اهرم و دیلم را تا حد زیادی کم نمایند.

درب ضد سرقت آپارتمان و لابی از چه قسمت‌هایی تشکیل شده است؟

درب ضد سرقت ترک و ایرانی به طورکل از اجزای مختلف زیر تشکیل شده‌اند که این اجزا از قابلیت‌هایی برخوردارند که می‌توانند امنیت خانه و محیط شما را تامین نمایند.

  • رویه درب

طبیعتا هنگام دیدن درب اولین چیزی که مشاهده می‌کنید، رویه درب و نمای آن است. عموما درب‌ها از روکش‌های مختلفی تهیه شده‌اند که طبیعتا این موضوع در قیمت درب ضد سرقت موثر خواهد بود.

برای روکش درب ضد سرقت از روکش چوب طبیعی، PVC پی وی سی یا رویه ام دی اف MDF استفاده می‌شود، همچنین گاهی چوب و فلز را با یکدیگر تلفیق کرده و یا شیشه نیز در ساختار رویه درب ضد سرقت نیز به کار برده می‌شود که زیبایی بیشتری را برای آن به وجود خواهد آورد.

  • ورقه فلزی و استراکچر

برای استحکام بیشتر درب ضد سرقت در بین دو رویه درب یک ورقه فلزی قرار داده می‌شود که به همراه استراکچر شاسی اصلی درب را تشکیل می‌دهد. این بخش از درب ضد سرقت از اهمیت بالایی برخوردار است و نبود آن درب را به یک درب معمولی تبدیل خواهد کرد، بنابراین قیمت درب ضد سرقت بر اساس وجود این لایه و همچنین کارکردی که این بخش دارد تخمین زده خواهد شد. همچنین کلاف‌های کمربندی که در این لایه درونی به کار برده می‌شود نیز در استحکام درب ضد سرقت موثر خواهد بود.

  • عایق

وجود عایق داخل درب ضد سرقت یکی از بخش‌های مهم آن است. این عایق‌ها از جنس پشم سنگ یا پشم شیشه بوده و کمک می‌کنند تا از هدر رفت انرژی جلوگیری شود به این منظور در فصول سرد، درب ضد سرقت مانع خروج انرژی گرمایی و در فصول گرم مانع خارج شدن هوای خنک خانه به بیرون خواهد شد. ضمن آن که این عایق‌ها کمک می‌کنند از ورود و خروج صدا به محیط شما و بالعکس جلوگیری شود.

  • چهارچوب

نکته دیگری که هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه داشته باشید، چهارچوب آن است که لازم است از استحکام بالا و ضخامت کافی بهره‌مند باشد تا بتواند در برابر آسیب‌هایی مانند فشار و .. مقاوم باشد.

  • لولا

طراحی و ساخت لولاهای درب ضد سرقت باید از امنیت بالایی برخوردار باشد تا بتواند مانعی برای ورود سارقان به شمار آید و به آسانی مورد تخریب قرار نگیرد. در بیشتر درب‌های ضد سرقتی که در بازار می‌بینید سه عدد لولای بلبرینگ‌دار تعبیه می‌شود که از بیرون و داخل قابل مشاهده نیست. همین ویژگی سبب می‌شود شکستن و یا باز کردن آن‌ها با استفاده از اهرم توسط سارقان امکان پذیر نباشد.

  • دستگیره

بی‌شک دستگیره یکی از بخش‌های مهم درب ضد سرقت است و به جهت آن که از طرح‌ها و مدل‌های مختلفی برخوردار است می‌تواند در قیمت درب ضد سرقت تاثیرگذار باشد.

  • قفل

در حال حاضر برای درب ضد سرقت، قفل‌هایی در نظر گرفته می‌شود که از کیفیت بالایی بهره‌مند هستند و امکان باز کردن آن‌ها توسط سارقان وجود ندارد، بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت به کیفیت و ساختار قفل‌ها توجه نمایید. برخی از این قفل‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با چرخاندن کلید در قفل ۸ زبانه متحرک و ثابت از دو طرف وارد سوراخ‌هایی که در چهارچوب درب طراحی شده‌اند، می‌شود و این قفل و زبانه‌ها نقش مهمی را در امنیت درب ایفا کرده که البته نوع قفل نیز در قیمت درب ضد سرقت موثر خواهد بود. ویژگی‌هایی که اشاره کردیم همگی علاوه بر قیمت درب ضد سرقت خانه و آپارتمان، در قیمت درب لابی نیز موثر هستند و لازم است هنگام خرید درب به هر یک از این ایتم‌ها توجه داشته باشید.

قیمت درب ضد سرقت و درب لابی بر چه اساسی محاسبه می‌شود؟

در بخش‌های قبلی به این موضوع اشاره کردیم که نوع رویه درب، عایق، چهارچوب ها، دستگیره و همچنین قفل درب می‌تواند در قیمت درب ضد سرقت و یا قیمت درب لابی مؤثر باشد. قیمت درب ضد سرقت از نوع ترک نسبت به سایر انواع درب ضد سرقت بالاتر است ولی با این وجود مورد توجه بسیاری از افراد هستند. به گفته برخی از متخصصین در صنعت درب ضد سرقت ، در میان انواع مختلف درب ضد سرقت ترک، برند های “tuna ahsap”، “AGT DOOR” و “efor” از بهترین کیفیت برخوردار هستند

در خصوص قیمت درب لابی لازم است این نکته اضافه شود که از آن جهت که درب لابی در قسمت پایین ساختمان و در بخش ورودی نصب می شود، باید از ظاهر زیبا، مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشد که طبیعتا این نکات می‌تواند در قیمت بالای درب لابی نقش داشته باشد.

قیمت درب ضد سرقت و درب لابی در بازار چند؟

فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت درکو

گروه صنعتی درکو که سال‌ها در تولید انواع قفل و دستگیره فعالیت داشته در سال‌های اخیر با تولید انواع درب ضد سرقت و همچنین واردات درب ضد سرقت ترک اصل توانسته به یکی از فروشگاه‌های معتبر در این حوزه تبدیل شود و انواع درب آپارتمان و درب ضد سرقت لابی را در تنوع بالا به مشتریان ارائه نماید.

چنانچه قصد خرید درب آپارتمان و یا درب لابی برای ساختمان خود دارید، فروشگاه درکو می‌تواند انواع درب را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیارتان قرار دهد. برای اطلاع از انواع محصولات شرکت درکو و استعلام قیمت درب ضد سرقت ترک و ایرانی و همچنین مطلع شدن از قیمت درب لابی می‌توانید به سایت فروشگاه اینترنتی درکو به آدرس الکترونیکی www.doorcoo.ir  مراجعه نمایید و یا با بخش فروش و پشتیبانی این مجموعه تماس برقرار نمایید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید