پرونده چهار زن و مردکه به قصدباج گیری از مردی ثروتمند، او را کشته و جسدش را با بنزین سوزاندند با طی شدن مراحل قانونی برای اجرای حکم به اجرای احکام ارسال شد.

اتفاق هولناک در شیراز /  ۴ زن و مرد جسد یک تاجر را با بنزین سوزاندند

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، ماجرا از این قرار است که اوایل سال ۹۸ بودکه تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از کشف جسد سوخته ای در محدوده مهارلو خبر داد. موضوع به بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان اداره پلیس آگاهی اطلاع داده شد. کارآگاهان جنایی با حضور در محل مشاهده کردند جسد متعلق به مردی جوان است که صورت و سایر اعضای بدنش به طور کامل سوخته و فقط به اندازه یک قوطی کبریت جسد سوخته وی جمع آوری شده است.
مأموران با سرنخ هایی که به دست آورده بودند از خانواده یک مرد مفقودی خواستند برای انجام آزمایش دی ان ای به پزشکی قانونی مراجعه کنندو در نهایت با انجام آزمایش های لازم بر روی استخوان های سوخته ای که باقی مانده بود ماموران دریافتند که جسد متعلق به همان فرداست. با شناسایی جسد و محرز شدن ارتکاب جنایت مسیر رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد.

آخرین خبر از کشف جسد تاجر جوان شیرازی در مهارلو

در حالی که تحقیقات برای کشف راز جنایت آغاز شده بود از پزشکی قانونی خبر رسید که قربانی خفه شده و سپس جسدش به آتش کشیده شده است. در نهایت با تحقیقات یک مظنون به قتل که از آخرین افرادی بودکه با مقتول تماس گرفته بودشناسایی شد. او پس از دستگیری مدعی شدکه بی گناه است. با این حال پلیس که به او مظنون بود وی را بازداشت کرد و تحقیقات برای کشف راز قتل ادامه یافت. تحقیقات نشان می دادکه در تاریکی شب وی جسد را داخل پتو گذاشته و به مهارلو منتقل کرده است.

به این ترتیب بازجویی از او ادامه یافت تا این که پس از گذشت چند روز، وی راز جنایت را فاش کردو مدعی شدکه با همدستی یک زن و دو مرد دیگر نقشه قتل را طراحی و اجرایی کرده اند. در ادامه متهمان نزد بازپرس پرونده به بزه ارتکابی اعتراف کرده و مدعی شدندبرای اخاذی دست به این کار زده اند.

در نهایت این پرونده با صدور کیفرخواست برای صدور حکم نهایی به دادگاه کیفری یک استان فارس ارسال شد. جلسه رسیدگی به این پرونده در دادگاه کیفری یک استان فارس برگزار شد. در ابتدای جلسه نماینده دادستان به قرائت متن کیفرخواست پرداخت و خواستار مجازات قانونی متهمان شدسپس اولیای دم درخواست خودمبنی بر مجازات قانونی متهمان را مطرح کردند.

در ادامه متهم ردیف اول برای دفاع از خودبه جایگاه آمدو گفت: من و همدستانم با مرد ثروتمند اختلاف داشتیم. روز حادثه او را ربودیم. ابتدا خفه اش کردیم. سپس جسدرا به مهارلو برده و آتش زدیم. سپس دفاعیات دیگر متهمان نیز اخذ شد. در نهایت ختم جلسه رسیدگی اعلام و متهم ردیف اول به قصاص نفس و دیگر متهمان به زندان محکوم شدند. با اعتراض به حکم صادره، پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شد. در نهایت حکم شعبه یک دادگاه کیفری استان فارس تایید و بر اساس آخرین پیگیری ها این پرونده به اجرای احکام ارسال شده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید