باید توجه داشته باشید که انجام جراحی پلک در عین ساده بودن برای شما، نیاز به مهارت و ظرافت دارد. در غیر این صورت آثار جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. به همین دلیل بهتر است این عمل توسط جراحان فوق تخصص پلاستیک انجام شود، نه پزشکان عمومی.

چطور در عرض ۱ روز ۱۰ سال جوان تر شویم؟

با افزایش سن، آثار و نشانه‌های پیر شدن پوست کم کم سر و کله‌اش پیدا می‌شود. حتی گاهی این مشکلات، سن ما را بسیار بیشتر از چیزی که واقعا هست، نشان می‌دهد:

  • چروک دور چشم
  • افتادگی پلک و کوچک شدن چشم
  • افتادگی ابرو و اخمو شدن صورت
  • افتادگی پوست صورت
  • چین و چروک غبغب و گردن

 برای رفع این مشکلات ممکن است راه‌هایی را دنبال کنید که در بلند مدت به جوان‌تر شدن شما و بهبود وضعیت پوست کمک کند. اما راه‌های سریع‌تر و بهتری هم هست! چطور در عرض ۱ روز ۱۰ سال جوان‌تر شویم؟ با ما همراه باشید:

گفت و گوی کوتاهی داشتیم با دکتر آرش نجف بیگی، بهترین جراح پلک در تهران. دکتر نجف بیگی از اعضای پرکار و شناخته شده انجمن جراحان پلاستیک است و به صورت تخصصی در زمینه جراحی‌های زیبایی و جوانسازی چهره، فعالیت می‌کند. در این نوشتار مهمترین مواردی که این جراح زیبایی در مورد جوانسازی صورت بیان کرده است را با هم مرور می‌کنیم.

جالب است بدانید که  تزریق چربی به صورت نیز یکی از سریعترین راه های جوانسازی صورت است. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

نقش چشم‌ها در جوانی صورت

دکتر نجف بیگی در مورد نقش و تاثیر چشم‌ها در جوانی صورت بیان کرد که چشم‌ها در مرکز صورت قرار دارند. وقتی پلک‌ها دچار افتادگی می‌شوند یا زیر چشم‌ها پف ایجاد می‌شود، شما نیاز به عمل بلفاروپلاستی یا جراحی پلک خواهید داشت. به این ترتیب در یک روز، ۱۰ سال جوانتر می‌شوید!

این عمل چندان پیچیده نیست و ما جراحان فوق تخصص پلاستیک، آن را در کلینیک خود نیز انجام می‌دهیم. یعنی نیازی به بیهوشی ندارد و بدون هیچ درد و مشکلی انجام می‌شود.

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین جراح لیفت صورت این مقاله را از سایت دکتر نجف بیگی بخوانید.

بد نیست بدانید که افتادگی شدید پوست اطراف چشم علاوه بر اینکه شما را پیرتر نشان می‌دهد، می تواند دید جانبی شما (دید محیطی)، به ویژه قسمت‌های فوقانی و بیرونی میدان دید شما را کاهش دهد. بلفاروپلاستی می‌تواند این مشکلات بینایی را کاهش داده یا از بین ببرد و چشمان شما را جوانتر و هوشیارتر نشان دهد.

چطور در عرض ۱ روز ۱۰ سال جوان تر شویم؟

جراح پلک خوب چه کسی است؟

باید توجه داشته باشید که انجام جراحی پلک در عین ساده بودن برای شما، نیاز به مهارت و ظرافت دارد. در غیر این صورت آثار جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. به همین دلیل بهتر است این عمل توسط جراحان فوق تخصص پلاستیک انجام شود، نه پزشکان عمومی.

برای مثال ممکن است شامل برداشتن پوست، ماهیچه‌ها و چربی اضافی باشد. با افزایش سن، پلک‌های شما کشیده می‌شوند و ماهیچه‌های نگهدارنده آنها ضعیف خواهد شد. در نتیجه، چربی اضافی ممکن است در بالا و پایین پلک‌های شما جمع شود و باعث افتادگی ابروها، افتادگی پلک بالا و کیسه‌های زیر چشم شما شود.

پس جراح پلک خوب باید کاملا به آناتومی چشم و فضای اطراف آن و تکنیک‌های پیشرفته جراحی و بخیه زدن، آشنا باشد.

چطور در عرض ۱ روز ۱۰ سال جوان تر شویم؟

لیفت صورت و از بین بردن چین و چروک پوست

دکتر آرش نجف بیگی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در مورد عمل لیفت صورت توضیحات جالبی داده است:

لیفت صورت (ریتیدکتومی) یک روش جراحی زیبایی برای ایجاد ظاهر جوانتر در صورت است. این روش می تواند افتادگی یا چین خوردگی پوست گونه‌ها، خط فک و سایر تغییرات در شکل صورت شما را که با افزایش سن رخ می‌دهد، کاهش دهد.

لیفت گردن (پلاتیسماپلاستی) اغلب به عنوان بخشی از لیفت صورت برای کاهش رسوبات چربی و افتادگی پوست روی گردن انجام می شود.

لیفت صورت چین و چروک های ظریف و یا آسیب ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید را کاهش نمی دهد. سایر روشهای زیبایی می توانند ظاهر یا کیفیت خود پوست را برطرف کنند.

بهترین جراح لیفت صورت

بهترین جراح لیفت صورت باید بتواند به آناتومی صورت کاملا آشنا باشد. صورت شما پر از رگ‌های خونی و اعصاب در هم تنیده است. هر گونه خطا و برش اشتباه ممکن است سلامت شما را به خطر بیاندازد. به همین دلیل توصیه ما همیشه این است که برای جراحی‌های زیبایی و جوان شدن در یک روز، حتما از مهارت و تجربه جراح فوق تخصص پلاستیک و زیبایی، بهره ببرید.

برخی از عوارض جراحی لیفت صورت را می توان با مراقبت مناسب، دارو یا جراحی اصلاحی، مدیریت کرد. عوارض طولانی مدت یا دائمی، هرچند که نادر هستند، می‌توانند تغییرات قابل توجهی در ظاهر ایجاد کنند. بهترین جراح لیفت صورت باید کاملا به این عوارض آگاه باشد و با چند نکته مهم، از آنها جلوگیری کند:

  • جلسات مشاوره و معاینه قبل از عمل دقیقی با شما داشته باشد.
  • به تکنیک‌های پیشرفته و فوق تخصصی جراحی صورت آشنا باشد.
  • برای مراقبت‌های قبل و بعد از عمل، کاملا شما را آگاه کند.

برخی از مهمترین خطراتی که بهترین جراحان لیفت صورت، از آنها جلوگیری می‌کنند عبارتند از:

هماتوم: جمع شدن خون زیر پوست که باعث تورم و فشار می‌شود، شایع ترین عارضه جراحی لیفت صورت است. تشکیل هماتوم که معمولاً تا ۲۴ ساعت بعد از جراحی اتفاق می افتد، به سرعت با جراحی اصلاحی، درمان می‌شود تا از آسیب به پوست و سایر بافت‌ها جلوگیری شود.

زخم: اسکارهای برش ناشی از لیفت صورت دائمی هستند اما معمولاً توسط خط مو و خطوط طبیعی صورت و گوش پنهان می‌شوند.

آسیب عصبی: صدمه به اعصاب، اگرچه نادر است اما می تواند به طور موقت یا دائمی بر اعصاب کنترل کننده احساس یا ماهیچه‌ها تأثیر بگذارد. فلج موقت یک عضله انتخابی که منجر به ظاهر یا حالت ناهموار صورت می‌شود؛ یا از دست دادن موقتی حس صورت، می‌تواند چند ماه تا یک سال طول بکشد.

ریزش مو: ممکن است ریزش موی موقت یا دائمی موها را در نزدیکی محل برش تجربه کنید. ریزش موی دائمی را می‌توان با جراحی برای پیوند پوست با فولیکول‌های مو برطرف کرد.

از دست دادن پوست: به ندرت لیفت صورت می‌تواند خون‌رسانی به بافت‌های صورت شما را مختل کند. این می‌تواند منجر به از دست دادن پوست شود.

همچنین بهترین جراح لیفت صورت، با داشتن جلسات مشاوره دقیق، به نکات مختص به خود شما توجه خواهد کرد. برای مثال:

شرایط پزشکی شما: اگر بیماری دارید که از لخته شدن خون جلوگیری می‌کند، نمی‌توانید لیفت صورت انجام دهید. سایر شرایط مانند دیابت کنترل نشده یا فشار خون بالا، خطر بهبود ضعیف زخم، هماتوم و عوارض قلبی را افزایش می‌دهد.

چطور در عرض ۱ روز ۱۰ سال جوان تر شویم؟

تزریق چربی به صورت

گاهی اوقات تنها لیفت و کشیدن پوست یا برداشتن پوست اضافی کافی نیست. ممکن است فرو افتادگی‌ها و نافرمی‌هایی در صورت وجود داشته باشد که با پر شدن، اصلاح شود.

با تزریق چربی می‌توانید چهره خود را تا حدی تغییر دهید و جذاب‌تر، شاداب‌تر و زیباتر شوید.

یکی از بهترین فیلرها، استفاده از چربی بدن خود شما است. یعنی چربی اضافی موجود در بعضی بخش‌ها مانند شکم، پهلوها و یا پاها را استخراج می‌کنیم و پس از آماده‌سازی، آن را به صورت منتقل می‌نماییم.

در این عمل، سلول‌های زنده و خالص چربی به ناحیه مشخصی از زیر پوست تزریق می‌شود تا به پوست شما فرم بدهد. یکی از مزیت‌های مهم این روش این است که هیچ ماده خارجی وارد بدن نمی‌شود و واکنش منفی بدن بسیار ناچیز است. از سوی دیگر تزریق چربی علاوه بر فرم دادن به صورت، به تغذیه و آب‌رسانی زیر پوستی هم کمک می‌کند. در واقع به روند جوان‌سازی پوست شما سرعت می‌بخشد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید