در این مطلب به مرور اخباری از سلام نو که در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ بیشترین بازدید را از سوی مخاطبان این وبسایت خبری داشته است می‌پردازیم.

از امید برای پیدا شدن داروی درمان کرونا تا  فیلم رفتار وحشیانه طالبان در دره پنجشیر  / خبرهای پربازدید سلام نو در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

۱. این دارو می‌تواند به گزینه اصلی درمان کرونا تبدیل شود 

این دارو می‌تواند به گزینه اصلی درمان کرونا تبدیل شود

این‌ روزها خبرهای فراوانی شنیده می‌شود که با وجود واکسیناسیون جهانی علیه ویروس کرونا نمی‌توان انتظار داشت که این ویروس به کلی از بین برود. از همین رو تمرکز دانشمندان در کنار پیشگیری، بر پیدا کردن روش درمان این بیماری قرار گرفته است. نتیجه یک مطالعه نشان می‌دهد یکی از داروهایی که پیش از این برای درمان نقرس مورد استفاده قرار می‌گرفته است می‌تواند به گزینه اصلی درمان کرونا تبدیل شود.

متن کامل خبر و جزئیات آن را می‌توانید در اینجا بخوانید. 

۲. صحنه دلخراش تیرباران یک فرد نظامی توسط طالبان در پنجشیر / فیلم

صحنه دلخراش تیرباران یک فرد نظامی توسط طالبان در پنجشیر / فیلم

علی‌رغم خوشبینی‌هایی که به مقاوت احمد مسعود، پسر فرمانده فقید مقاومت مجاهدین افغانستانی وجود داشت، با دخالت هوایی ارتش پاکستان شرایط برای مجاهدین در مقاومت دوم بسیار دشوار شده است. در این خبر شاهد فیلم تیرباران یکی از نظامیان مجاهد توسط نیروهای طالبان در مناطق سقوط کرده پنجشیر هستیم.

متن کامل خبر و جزئیات آن را می‌توانید در اینجا بخوانید. 

۳. لایو جنجالی فلور نظری بدون حجاب / فیلم

لایو جنجالی فلور نظری بدون حجاب / فیلم

چندی پیش انتشار یک لایو اینستاگرامی از فلور نظری که به نظر می‌رسید به صورت بی حجاب در آن شرکت کرده است واکنش‌هایی را در فضای مجازی برانگیخت. واکنش‌هایی که با پاسخ این بازیگر زن سینمای ایران مواجه شد و در این رابطه گفت که به علت هم رنگ بودن شال استفاده شده با موهایش به اشتباه در تصویر این گونه به نظر رسیده است که او حجاب ندارد. در خبر منتشر شده بخش ابتدایی این لایو برای قضاوت مخاطبین به نمایش گذاشته شده است.

متن کامل خبر و جزئیات آن را می‌توانید در اینجا بخوانید. 

۴. اگر گلودردتان همراه با این علامت باشد، قطعا کرونا دارید

 اگر گلودردتان همراه با این علامت باشد، قطعا کرونا دارید

این روزها با تغییر فصل و نزدیک شدن به ماه‌های سرد سال گلودرد شیوع دوباره پیدا کرده است. از آن‌جایی که گلودرد یکی از نشانه‌های ابتلا به سویه‌های جدید ویروس کرونا نیز هم این سوال برای مبتلایان آن مطرح می‌شود که آیا کرونا گرفته‌اند یا همانند سال‌های گذشته گلودردشان دلایل دیگری دارد. در این خبر به تفاوت‌های گلودرد ناشی از کرونا با سایر انواع آن پرداخته شده است.

متن کامل خبر و جزئیات آن را می‌توانید در اینجا بخوانید. 

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید