از کرم‌های مرطوب کنند استفاده کنید: بعضی از آقایان تصور می‌کنند که نباید محلی از صورت را که در آن ریش روییده است مرطوب کنند و برای همین معمولاَ از کرم مرطوب کننده استفاده نمی‌کنند. دسته دیگر آقایانی هستند که کرم را فقط بر روی گونه‌هایشان می‌زنند.

روش‌هایی برای پرپشت کردن ریش و سبیلتان

ریش یکی از ملاک‌های زیبایی شناختی در دنیا مد امروزی است و آقایان زیادی هستند که مایلند به جای اصلاح کامل ریش، آن را بلند نگه دارند.

داشتن ته ریش متناسب با فرم صورت به شما صورتی مردانه‌تر هدیه می‌کند و تا حد زیادی در جذاب‌تر به نظر رسیدن تاثیر دارد. جالب است که بدانید داشتن ته ریش مناسب از نظر خانم‌ها بسیار جذاب‌تر است، اما آیا این حرف در همه جای دنیا صادق است؟ پاسخ خیر است. داشتن ته ریش و ریش در بعضی از کشورها مانند چین و بیشتر کشور کره جزو ملاک‌های زیبایی شناسی نیست و به همین دلیل است که بیشتر خواننده‌ها و بازیگران مرد کره‌ای و چینی از ریش استفاده نمی‌کنند.

 با این اوصاف تعداد کشورهایی که در آنان نداشتن ریش از داشتن آن محبوب‌تر است انگشت شمار هستند. در اکثر کشورهای دنیا داشتن ته ریش از ویژگی‌های یک مرد جنتلمن و جذاب است. در این مقاله قصد داریم با شما راه کارهایی را به اشتراک بگذاریم که با استفاده از آنان می‌توانید ظاهری آراسته‌تر و مرتب‌تر داشته باشید. با ما همراه شوید.

ریش شما هم مانند موهایتان به مراقبت نیاز دارد.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که طرفدار ریش هستند با ما همراه شوید تا راهکارهایی را به شما بیاموزیم که با استفاده از آنان بتوانید به راحتی از ریش‌هایتان مراقبت کنید.

● از صابون استفاده نکنید: بیشتر آقایان به اشتباه برای شستن ریش‌ها از صابون استفاده می‌کنند و این یکی از رایج‌ترین اشتباهات مردانه است. شستوشوی ریش با  استفاده از صابون آنها را شکننده و بسیار خشک می‌کند. برای شستن ریش‌ها بهتر است که از شامپو استفاده کنید و چه بهتر این که از شامپوهایی استفاده کنید که حاوی نرم کنند هستند.

● از کرم‌های مرطوب کنند استفاده کنید: بعضی از آقایان تصور می‌کنند که نباید محلی از صورت را که در آن ریش روییده است مرطوب کنند و برای همین معمولاَ از کرم مرطوب کننده استفاده نمی‌کنند. دسته دیگر آقایانی هستند که کرم را فقط بر روی گونه‌هایشان می‌زنند. باید بدانید که هر دو دسته تا حدودی اشتباه می‌کنند. هر چه به ریش‌هایتان بمالید در نهایت به پوست صورت‌تان خواهد رسید. در این صورت بهتر است که از کرم‌هایی استفاده کنید که کومدون تشکیل ندهند. کومدون جوش‌هایی هستند که در اثر بسته شدن منافذ پوستی به وجود می‌آیند. توصیه ما به شما استفاده از لوسیون‌های بعد از حمام مخصوص آقایان است.

● از کاندیشنر استفاده کنید: استفاده از کاندیشنر یا همان حالت دهنده از دیگر مواردی است که می‌تواند به داشتن ریش‌هایی مرتب و آراسته کمک کند. سعی کنید از کاندیشنرهایی استفاده کنید که با دوام باشند و برای مدت زمان طولانی‌تری به ریش‌هایتان حالت بدهند و از زبر شدن آنان جلوگیری کنند. کاندیشنرهای نرم کننده دو نوع هستند. نوع اول نیازه به آب کشی دارد و باید در حمام استفاده شود. این نوع کاندیشنر پس از گذشت بیست دقیقه باید کاملاَ شسته شود. نوع دوم کاندیشنرهایی هستند که پس از حمام استفاده می‌شوند و به آب کشی احتیاج ندارند. انتخاب با شماست که کدام نوع کاندیشنر را می‌پسندید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید