ریش برای برخی مردان بسیار حائز اهمیت است. در این مطلب به معرفی بهترین کلینیک ریش در تهران پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند

بهترین کلینیک کاشت ریش در تهران

بهترین کلینیک کاشت ریش در تهران

ریش از جمله ارکان زیبایی در صورت مردان محسوب می‌شود. می‌توان گفت ریش، جذابیت چهره مردان را دوچندان می‌کند. اما شاید همه آقایان آنقدرها هم خوش‌شانس نباشند. برای بسیاری داشتن ریش یکنواخت و زیبا به این سادگی‌ها هم نیست. و ممکن است برخی بجای ریش و سبیل یکدست، آن‌ها را به صورت تکه تکه بر روی صورتشان داشته باشند. یا اینکه به دلیل مشکلات وراثتی هیچ‌گونه رویش ریشی نداشته باشند. در این صورت احتمالاٌ باید به دنبال راهی برای حل این مشکل باشند.

شاید به همین دلیل باشد که روش‌هایی چون کاشت ریش و سبیل بیش از پیش بین آقایان محبوبیت یافته است. کاشت موی صورت که بدان پیوند ریش یا سبیل هم گفته می شود، روشی است برای ترمیم موهای از دست رفته صورت آن هم برای مردانی که ریش و سبیل‌های کم‌پشت یا با رشد کم دارند مناسب است. در واقع عمل کاشت ریش و سبیل برای کسانی که از نداشتنش رنج می‌برند چیزی شبیه به معجزه است. اگر به دنبال اطلاعات جامع‌تری در زمینه بهترین کلینیک کاشت ریش در تهران هستید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.


نکات کاشت ریش در تهران

کاشت ریش در تهران یکی از مهم ترین عمل های زیبایی در آقایان محسوب می شود. ریش زیبا و خوش حالت در چهره بسیار تاثیر می گذارد. در واقع جذابیت یک مرد به داشتن ریش پر پشت وی است. با این حال مشکلات متعددی وجود دارد که باعث می شود فرد نیازمند کاشت ریش در تهران بشود. از جمله می توانیم بیماری ها، سوختگی و یا ژنتیک را برای کاشت ریش دوباره مثال بزنیم.

با این حال هیچ چیزی نمی تواند جلودار یک صورت زیبا برای آقایان باشد، حتی ژنتیک. زیرا کاشت ریش در تهران به صورتی انجام می گیرد که کاملا طبیعی است و فرد می تواند به اصلاح و یا بلند کردن آن بپردازد. کاشت ریش باید توسط پزشکان ماهر و دستگاه و تجهیزات مخصوصی صورت گیرد.

دلیل ریزش و عدم رشد موهای ریش و سبیل در مردان چیست؟

برای ریزش و یا نازک شدن بیش از حد موهای ریش و سبیل، دلایل متعددی وجود دارد. در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین این موارد اشاره شده است.

  • ژنتیک

اولین دلیل به مسائل ژنتیکی مربوط می‌شود. اختلالات ژنتیکی عموماٌ از ۲۰ سالگی در فرد ظاهر می شوند. نتیجه این اختلالات ممکن است ریزش مو، ابرو و یا ریش و سبیل باشد.

  • هورمون‌ها

سطح هورمون‌ها در بدن، تعیین کننده مسائل بسیار زیادی برای شما خواهند بود. فولیکول‌ها برای کامل شدن فرآیند رشد موها، به هورمون‌هایی خاصی نیاز دارند. حال اگر این هورمون‌ها ترشح نشوند، ممکن است افراد هرگز شاهد رشد مو در صورتشان نباشند.

  • بیماری آلوپسیا

بیماری آلوپسیا از جمله بیماری‌های نادری است که برخی مردان بدان مبتلا می‌شوند. در این صورت فرد مبتلا شاهد شکل‌گیری لکه‌هایی بر روی صورت خود خواهد بود. لکه‌هایی که هیچ تار مویی در آن‌ها رشد نمی‌کند. البته این وضعیت قابل درمان است و در مواردی حتی خود به خود هم از بین می‌رود.

بهترین کلینیک کاشت ریش در تهران

 نحوه کاشت ریش در تهران 

کاشت ریش در تهران دارای مراحل مختلفی است که این مراحل باید به درستی انجام گیرد. برای اینکه روند مربوط به کاشت ریش به خوبی صورت گیرد از بانک مو گرافت هایی برداشته می شود و سپس به ناحیه مربوط نظر انتقال داده می شود. برای انجام این کار نیاز است که حتما از بی حسی موضعی استفاده کرد و سپس به کاشت آن پرداخت.

روش های مربوط به کاشت و یا برداشت هم عبارت اند از: روش FUT و روش FIT که در روش اف یو تی معمولا برشی ایجاد می شود و فولیکول های مو به صورت نواری برداشته می شود. روش اف ای تی یک روش قدیمی تر است که به دانه دانه آن ها استخراج می شوند. این کار با کمک یک پانچ صورت می گیرد. فولیکول ها جدا می شوند و سوراخی که در آن ایجاد می شود معمولا دارای ضخامتی یک میلی متری می باشد. برای انجام این کار نیازی به بخیه نیست.


سوالات متداول درباره کاشت ریش

۱- پیوند کاشت ریش به صورت دائمی صورت می گیرد؟

کاشت ریش با توجه به حساسیت و دقتی که دارد به ما نشان می دهد به صورت طبیعی کاشته می شود. در صورتی که ریزشی در آن رخ دهد، آن را بسیاری از پزشکان طبیعی می دانند. برای این که روند آن به صورت کملا طبیعی اتفاق بیافتد باید به آن ۳ تا ۴ ماه فرصت بدهید.

۲-چند هفته بعد از کاشت ریش می توانیم اصلاح کنیم؟

یکی از مهم ترین موضوعات در زمینه کاشت ریش در تهران این است که چگونه و چه زمانی باید اصلاح کرد. مسلما در دوره ی اول کاشت ریش کسی نمی تواند به چنین اقدامی دست بزند. بهترین دوره ۳ یا ۴ هفته بعد از کاشت ریش می باشد.

۳- به منظور بازسازی ریش و سبیل چند گرافت مو نیاز است؟

برای اینکه کاشت ریش به صورت طبیعی باشد بهتر است که برای سبیل ۳۰۰ تا ۶۰۰ گرافت مو استفاده کرد، برای ریش بزی پر نیاز است که ۲۰۰ تا ۳۵۰ گرافت مو استفاده کرد. برای خط ریش هم ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ گرافت ریش روی گونه نیاز است.

۴-آیا کاشت ریش دردناک است؟

کاشت ریش با بی حسی و یا در صورت لزوم بی هوشی صورت می گیرد. با این حال این روش از عمل کاشت مو را بسیار آسان و بدون درد می دانند.

۵-چقدر طول می کشد تا موهای کاشته شده رشد داشته باشند؟

رشد مو در ریش با رشد مو در پشت سر تقریبا به یک دیگر شباهت دارد. رشد تا به صورت طبیعی ۲ ماه به طول می انجامد. اما اگر فرد خواهان ریش بلند باشد باید برای آن ۴ تا ۶ ماه زمان سپری کند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید