طبق اعلام مرکز اطلاعات اینترنتی چین (CNNIC)، تعداد کاربران اینترنتی این کشور تا ژوئن (خرداد) سال ۲۰۲۱ به یک میلیارد و ۱۱ میلیون نفر رسیده است.

عبور شمار کاربران اینترنتی چین از مرز یک میلیارد نفر

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا از رادیو بین المللی چین، در این میان، تعداد کاربران اینترنتی تلفن همراه یک میلیارد و ۷ میلیون نفر است.

بر این اساس نسبت کاربران اینترنتی که از تلفن همراه برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند ۹۹.۶ درصد است.

آمار نشان می دهد که کاربران بین ۱۰ تا ۱۹ سال، دارای بالاترین میزان استفاده از آموزش آنلاین هستند؛ کاربران بین ۲۰ تا ۲۹ سال دارای بالاترین میزان استفاده از موسیقی آنلاین، ویدئوهای آنلاین، پخش زنده آنلاین و سایر برنامه های کاربردی در بین همه گروه های سنی هستند؛ کاربران ۳۰ تا ۳۹ ساله نیز دارای بیشترین میزان استفاده از برنامه های خبری آنلاین هستند.

در این گزارش آمده است رواج استفاده از اینترنت، شیوه های جدید زندگی و اشکال اجتماعی مانند پخش زنده آنلاین را به وجود آورده است.

گزارش حاکی است: تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ تعداد کاربران اینترنتی بین ۶ تا ۱۹ سال چین به ۱۵۸ میلیون نفر رسید که ۱۵.۷ درصد از تعداد کل کاربران اینترنتی را تشکیل می دهد.

در این گزارش همچنین نوشته شده است: تا ژوئن ۲۰۲۱، تعداد غیر کاربران اینترنتی در چین ۴۰۲ میلیون نفر است. در این میان، نداشتن مهارت، محدودیت های تحصیلی و تجهیزات ناکافی از دلایل اصلی استفاده نکردن آنها از اینترنت به شمار می آید.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید