در گزارش زیر به معرفی چند نمونه از بهترین اتومبیل‌های قدیمی شرکت خودروسازی داج پرداخته‌ایم که در ادامه خواهید خواند.

معرفی برترین و قدرتمندترین خودروهای داج / تصاویر

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت خودروسازی Dodge از ایالات متحده در طول تاریخ طولانی خود یک گروه استثنایی از اتومبیل ها را معرفی کرده است که برخی از آنها عملکرد فوق العاده ای داشته اند. Hot Cars ، یک سایت خبری اتومبیل، لیستی از برجسته ترین مدل های Dodge در طول تاریخ خود را تهیه کرده است و در بالای آن نسخه ۱۹۶۲ Dodge Dart ۴۱۳ Max Wedge قرار دارد.

 اتومبیل قدیمی

تصویری که در قسمت بالا مشاهده کردید، توسط یک موتور V۸ با قدرت ۴۲۰ اسب بخار، با جعبه دنده ۳ سرعته تولید می‌شد.

 اتومبیل قدیمی

اتومبیل مدل Dart GTS ۴۴۰ ارائه شده توسط این برند آمریکایی است که در سال ۱۹۶۸ عرضه شد. این ماشین مجهز به موتور V۸ است و ۳۷۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

 اتومبیل Dodge

یکی از پرچمدارترین خودروهای Dodge مدل Charger R / T Hemi ۱۹۷۰ بود که به موتور V۸ مجهز می‌شد و ۴۲۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کرد.

 اتومبیل Dodge

همچنین Shelby Omni GLH-S، که در سال ۱۹۸۶ معرفی شد، در این لیست قرار دارد و مجهز به موتور ۲.۲ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۷۵ اسب بخار است.

 اتومبیل Dodge

مدلی دیگر که در سال ۱۹۹۹ توسط Dodge با عنوان Viper GT۲ ارائه شد و یکی از قدرتمندترین مدل‌های این برند آمریکایی بود را در قسمت بالا مشاهده می‌کنید.

 اتومبیل Dodge

یک نمونه از Dodge با نام Neon SRT-۴ در سال ۲۰۰۴ معرفی شد، و یکی از برجسته‌ترین اتومبیل‌های با عملکرد بالا بود و با یک موتور توربوشارژ ۲.۴ لیتری با تولید ۲۳۰ اسب بخار در بازار عرضه شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید