هنگامی که یک فرد دارای منابع مالی قوی است، مهم است که مجموعه ای از مهارت ها را ایجاد کرده و سپس آن مهارت ها را در دنیای واقعی به کار گیرد. زیبایی مرحله دوم این است که می توان آن را همزمان با مرحله یک انجام داد.

مسیر پیش روی یک کارآفرین در یک نگاه

برخلاف مشاغل سنتی که اغلب مسیر مشخصی برای طی کردن آن وجود دارد، راه کارآفرینی برای اکثر افراد اسرارآمیز است. آنچه برای یک کارآفرین کار می کند و نتیجه مطلوب به دنبال دارد، ممکن است برای کارآفرین بعدی مفید نباشد و بالعکس. با این وجود، هفت مرحله کلی وجود دارد که اکثر کارآفرینان موفق، همه آنها را دنبال کرده اند:

۱. ثبات مالی را تضمین کنید

این اولین قدم یک الزام سخت نیست، اما قطعا توصیه می شود. کارآفرینانی هستند که کسب و کارهای موفقی ایجاد کرده اند در حالی که از نظر مالی بسیار ضعیف بوده اند. (مارک زاکربرگ مؤسس فیس بوک را به عنوان یک دانشجوی کالج در نظر بگیرید). شروع به کار با یک منبع نقدی مناسب و اطمینان از بودجه مستمر تنها می تواند به یک کارآفرین مشتاق کمک کند، باند شخصی آنها را افزایش دهد. زمان بیشتری برای کار روی ایجاد یک کسب و کار موفق، به جای نگرانی در مورد کسب درآمد سریع، صرف می شود.

۲. یک مجموعه مهارت متنوع بسازید

هنگامی که یک فرد دارای منابع مالی قوی است، مهم است که مجموعه ای از مهارت ها را ایجاد کرده و سپس آن مهارت ها را در دنیای واقعی به کار گیرد. زیبایی مرحله دوم این است که می توان آن را همزمان با مرحله یک انجام داد.

ایجاد یک مجموعه مهارت می تواند از طریق یادگیری و آزمایش کارهای جدید در محیط های واقعی به دست آید. به عنوان مثال، اگر یک کارآفرین مشتاق، سابقه مالی داشته باشد، می تواند در شرکت فعلی خود به عنوان فروشنده فعالیت کند تا مهارت‌های نرم لازم برای موفقیت را بیاموزد.

بسیاری از کارآفرینان مشهور به دلیل ترک تحصیل مشهور هستند: استیو جابز، مارک زاکربرگ و لری الیسون.

افرادی که مشاغل سالم ایجاد کرده اند در بسیاری از موضوعات مختلف تحصیل کرده اند و این کار می تواند چشم شما را به طرز تفکر متفاوتی باز کند که می تواند به شما در ایجاد کسب و کار شما کمک کند.

۳. مصرف محتوا در چندین کانال

به همان اندازه که ایجاد مجموعه مهارت های متنوع اهمیت دارد، نیاز به مصرف مجموعه ای متنوع از محتوا نیز به همان اندازه مهم است. این محتوا می تواند به صورت پادکست، کتاب، مقاله یا سخنرانی باشد. نکته مهم این است که محتوا، صرف نظر از کانال، باید از نظر محتوایی متفاوت باشد.

۴. شناسایی مشکلی که باید حل شود

از طریق مصرف محتوا در چندین کانال، یک کارآفرین مشتاق قادر به شناسایی مشکلات مختلف برای حل است. از طریق شناسایی یک مشکل، یک کارآفرین مشتاق قادر به ایجاد مشاغل مرتبط با حل این مشکل است.

ترکیب مراحل سه و چهار بسیار مهم است، بنابراین می توان مشکلی را برای حل با نگاه کردن به صنایع مختلف به عنوان یک فرد خارجی شناسایی کرد. این اغلب به کارآفرین مشتاق این توانایی را می دهد که مشکلی را که دیگران ممکن است با آن مواجه نشوند، ببیند.

۵. آن مشکل را حل کنید

استارتاپ های موفق یک درد خاص را برای سایر شرکت ها یا عموم حل می کنند. این به عنوان "ارزش افزوده در مسئله" شناخته می شود. تنها با افزودن ارزش به یک مشکل یا نقطه درد خاص، یک کارآفرین موفق می شود.

۶. شبکه مانند پیش بروید

اکثر کارآفرینان نمی توانند به تنهایی کار را انجام دهند. دنیای تجارت دنیای سختی است و دریافت هر گونه کمک می تواند به شما کمک کند و زمان لازم برای دستیابی به یک تجارت موفق را کاهش دهد. شبکه سازی برای هر کارآفرین جدید بسیار مهم است. ملاقات با افراد مناسب که می تواند شما را با مخاطبین صنعت شما آشنا کند، مانند تامین کنندگان مناسب ، سرمایه گذاران و حتی مربیان می تواند مرز بین موفقیت و شکست باشد.

شرکت در کنفرانس ها، ارسال ایمیل و تماس با افراد صنعت ، صحبت با برادر دوست پسرعموی شما که در مشاغل مشابه فعالیت می کند ، به شما کمک می کند افرادی را پیدا کنید که می توانند شما را راهنمایی کنند. هنگامی که پای خود را با افراد مناسب بگذارید، انجام یک تجارت بسیار ساده تر می شود.

۷. رهبری با مثال

هر کارآفرین باید در شرکت خود پیشرو باشد. به سادگی انجام نیازهای روزمره به موفقیت نمی انجامد . یک رهبر باید سخت کار کند، انگیزه ایجاد کند و به کارکنان خود انگیزه دهد تا به بهترین پتانسیل خود برسند که این امر منجر به موفقیت شرکت می شود.

به برخی از بزرگترین و موفق ترین شرکت‌ها نگاه کنید. همه آنها رهبران بزرگی داشته اند. اپل و استیو جابز، بیل گیتس و مایکروسافت، باب ایگر و دیزنی و .... این افراد را مطالعه کنید و کتاب های آنها را بخوانید تا ببینید چگونه می توانید یک رهبر بزرگ باشید و به عنوان رهبری تبدیل شوید که کارکنان شما می توانند با الگویی که شما قرار داده اید دنبال کنند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید