مرگ دلخراش ادلیا دختربچه سه ساله تهرانی در روز تولدش یکی از تلخ‌ترین خبرها در روزهای گذشته است.

مرگ هولناک دختربچه ۳‌ساله تهرانی در مراسم جشن تولدش/ فیلم

به گزارش سلام نو، جشن تولد دختر سه ساله با اهدای عضو او به پایان رسید. خانواده او برای اهدای عضو رضایت دادند و این اعدای عضو جان سه بیمار نیازمند را از مرگ حتمی نجات  داد. حالا با این اهدای عضو خانواده دخترک سه ساله آرامش پیدا کرده اند. گفت و گوی احساسی با مادر دخترک سه سال که اهدای عضو او نجات بخش جان بیماران شد را مشاهده می کنید.

خانواده جعفرزاده از اینکه سه سال است خدا ادلیا را به آنها هدیه داده خوشحال هستند، قصد دارند خوشحالی خود را با دوستان وآشنایان اشتراک بگذارند. به همین خاطر تصمیم گرفتند جشن  تولد دخترشان رادر باغی نزدیک تهران بزگرار کنند.

پدر و مادر ادلیا همه کارها و هماهنگی ها را برای برگزاری جشن انجام دادند. طبق قراری از قبل گذاشته بودند همه در جشن تولد ادلیا شرکت کردند اما هیچ کس نمی دانست در این شب قرار  است دخترک سه ساله دچار حادثه ای ناگوار شود.

مادر ادلیا می گوید: خیلی خوشحالم بودم ، هربار که چشمم به ادلیا می افتاد خدارا شکر می کردم که او وارد زندگی من و همسرم شده است.

چندساعت از آغاز جشن گذشته بودکه ناگهان آن اتفاق هولناک  رخ داد.مادر النا می گوید: هم بازی دخترم ،برادرزده ام بود. مشغول حرف زدن بودیم که برادرزاده ام دوان دوان آمد و خبرداد که النا داخل استخر افتاده است. با شنیدن این خبر با عجله خودمان را به استخر رسیدیم.

النا از غفلت چنددقیقه ای ما استفاده کرده بود و به لب استخر رفته بود. ادلیا را از آب بیرون کشیدیم و با سرعت به بیمارستان رفتیم.

روزهای چشم انتظاری

ده روز از آن حادثه می گذشت و ادلینا در بخش مراقب های ویژه بستری بود. مادر ادلینا می گوید: ده روز دعا ومناجات کردم ، نذر کردم و از خدا خواستم دخترم را به ما برگرداند. اما متاسفانه این اتفاق هیچ وقت رخ نداد.

اعلام مرگ مغزی دخترک خردسال

با اینکه خانواده دخترک سه ساله امیدوار بودند فرزندشان دوباره سلامتی اش را به دست آورد اما پس از گذشت ده روز پزشکان اعلام کرد ادلینا دچار مرگ مغزی شده و حتی یک درصد هم امیدی به بازگشت او به زندگی وجود ندارد.

اهدای عضو ادلینا

ادلینا دچار مرگ مغزی شده بود و حالا خانواده اش باید رضایت خود را اعلام می کردند تا اعضای بدنش به چند بیمار نیازمند جان دوباره ای ببخشد.مادر ادلینا می گوید: با ماجرای اهدای عضو آشنا بودیم، حتی قبلا من وهمسرم صحبت کرده بودیم اگر هرکدام ازما دچار مرگ مغزی رضایت دهیم اعضای بدنمان را به چند بیمار نیازمند اهدام کنیم.

به همین خاطر وقتی از طرف بیمارستان پیشنهاد دادن که اعضای بدن دخترمان را اهدا کنیم بدون کوچکترین شکی که به دل راه بدهیم رضایت نامه را امضاء کردیم .

آخرین دیدار مادر و فرزند

مادر ادلینا می گوید: دخترم را به بیمارستان سینا منتقل کردند.قبل از اینکه او را به  اتاق  عمل منتقل کنند بالای سرش رفتم .دستی روی سرو صورتش کشیدم. انگار او در خواب بود و قرار است با نوازش دست هایم بیدار شود.به او خیره شدم ، گفتم  ادلینا ،دخترم ،دوستت دارم. خیلی زود تو را در دنیای دیگر می بینم .

نجات جان سه بیمار

دکتر ساناز دهقانی ،رئیس واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در این باره گفت:

با اعلام رضایت اولیای دم و با تلاش تیم تخصصی پزشکان کبد وکلیه های بیمار مرگ مغزی به سه بیمار نیازمند اهدا شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید