۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱
کد خبر: 55281360

نام کریستیانو رونالدو از لیست اولیه تیم فوتبال یوونتوس برای مسابقه هفته اول این تیم در سری آ خارج شد تا شایعات جدایی او از بیانکونری قوت بگیرد.

 رونالدو از یوونتوس جدا می شود

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال یوونتوس در چارچوب هفته اول مسابقات سری آ به مصاف تیم فوتبال اودینزه رفته است و در شرایطی که همگان در انتظار حضور کریستیانو رونالدو در این دیدار بودند، اما در ترکیب اصلی بیانکونری نامی از رونالدو فوق ستاره پرتغالی دیده نمی‌شود و او بر روی نیمکت خواهد نشست.

این اتفاق در شرایطی پیش آمده که در روزهای گذشته از باشگاه‌های مختلفی مانند رئال مادرید، پاری سن ژرمن و منچستریونایتد به عنوان مشتریان جدی این ستاره ۳۶ ساله نام برده شد.

در این باره فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی مدعی شده است که دلیل خروج رونالدو از ترکیب یوونتوس، خواسته او بوده تا در روزهای آینده تصمیم به خروج از تورین و حضور در تیم دیگری بگیرد. تا به امروز درخواست رسمی به باشگاه یوونتوس برای خرید رونالدو ارسال نشده است.

با وجود این اتفاقات باید در انتظار خروج رونالدو از یوونتوس باشیم، هرچند خود این بازیکن چند روز پیش با انتشار بیانیه‌ای این جدایی را رد کرده بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید