بسیاری از مردم با هجوم سوسک در خانه‌­های خود دست و پنجه نرم می­کنند. سوسک‌­ها مکان‌های گرم و مرطوب را دوست دارند که می‌­توانند غذای زیادی در آن پیدا کنند. به همین دلیل است که اغلب آنها را در آشپزخانه پیدا می­کنید، اگرچه آن­‌ها مکان­های دیگر مانند کمد و جاهای چوبی را نیز دوست دارند. اگر خانه شما محلی برای رشد سوسک­ها شده است، نباید آن را بی‌­اهمیت تلقی کنید. سوسک­‌ها می­توانند باکتری E.coli را منتقل کرده و باعث ایجاد سالمونلا شوند، بنابراین شما نباید اجازه ماندن را به آن­ها بدهید.

از بین بردن سوسک‌­ها در کمترین زمان!

از بین بردن سوسک‌­ها در کمترین زمان!

سوسک­‌ها نفرت انگیز هستند و هیچ­کس دوست ندارد یکی از این موجودات را در خانه خود پیدا کند. حشرات حامل باکتری­های خطرناک بالقوه هستند و همچنین می­توانند غذای شما را آلوده کنند. به علاوه، از بین بردن آن ها بسیار دشوار است. ما در اینجا به شما کمک می­کنیم مشکلات را برای از بین بردن سوسک­ها حل کنید!

سوسک­‌ها

بسیاری از مردم با هجوم سوسک در خانه­های خود دست و پنجه نرم می­کنند. سوسک­ها مکانهای گرم و مرطوب را دوست دارند که می­توانند غذای زیادی در آن پیدا کنند. به همین دلیل است که اغلب آنها را در آشپزخانه پیدا می­کنید، اگرچه آن­ها مکان­های دیگر مانند کمد و جاهای چوبی را نیز دوست دارند. اگر خانه شما محلی برای رشد سوسک­ها شده است، نباید آن را بی­اهمیت تلقی کنید. سوسک­ها می­توانند باکتری E.coli  را منتقل کرده و باعث ایجاد سالمونلا شوند، بنابراین شما نباید اجازه ماندن را به آن­ها بدهید. اگر احساس می­کنید از پس مشکل برنمی­آیید، بهتر است به فردی که در زمینه از بین بردن حشرات تخصص دارد مراجعه کنید. قبل از انجام هر کاری به این نکات کلیدی برای از بین بردن سوسک­ها توجه کنید:

این ترفندهای ساده به شما کمک می­کند تا سوسک­ها را در کوتاه­ترین زمان از بین ببرید!

با این ترفندهای ساده از شر این آفات بزرگ خلاص شوید.

· خانه خود را تمیز نگه دارید: این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما اگر می­خواهید از شر سوسک­ها خلاص شوید و از آن­ها به دور باشید، مهم است که خانه تمیزی داشته باشید. آن­ها عاشق غذا و خاک هستند، به همین دلیل است که شما باید بلافاصله بعد از غذا، محل خوردن غذا را تمیز کنید و مرتبا زباله­ها را بیرون ببرید.

· از اسپری مو استفاده کنید: یک بطری اسپری مو می­تواند تا حد زیادی کمک کند. اگر سوسک­ها را با اسپری مو اسپری کنید، دیگر نمی­توانند پاها و بال­های خود را حرکت دهند، زیرا به هم می­چسبند. آن­ها به آرامی خفه می­شوند و از بین می­روند.

· برگ­‌های بو را در محل قرار دهید: سوسک­ها از بوی برگ بو بیزار هستند. چند برگ بو را خرد کنید و سپس آن­ها را در خانه خود پراکنده کنید. اگر می­دانید کجاها لانه دارند، برگهای خلیج را در آنجا بپاشید. سوسک­ها با شنیدن بوی برگ­ها، از محل فرار می­کنند.

· با آمونیاک تمیز کنید: شاید این بو چندان خوشایند نباشد، بنابراین بهتر است ابتدا ترفندهای دیگر را امتحان کنید. اگر از بوی آمونیاک اذیت نمی­شوید، می­توانید قسمت­های مورد نظر را با آمونیاک تمیز کنید. دو فنجان آمونیاک را با یک سطل آب مخلوط کرده و از آن به عنوان محلول تمیز کننده استفاده کنید. سوسک­ها از آن متنفر هستند.

· تله­‌های چسبناک بسازید: بسیار ساده، اما بسیار مؤثر است. چند نوار چسب با کیفیت خوب بخرید. تکه­هایی از نوار را در اطراف خانه با طرف چسبنده به بالا قرار دهید. آن­ها را در نزدیک دهانه­هایی که سوسک­ها برای ورود به خانه استفاده می­کنند (ترک­ها، تخته کف) قرار دهید. از آنجا که سوسک­ها شب بیرون می­آیند، بهتر است این کار را قبل از خواب انجام دهید.

کد خبرنگار: ۲۱
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    همه این روش‌ها موثر است من همه را امتحان کردم اما نتجه صد درصد نداشت سپاسگزارم من راز از بین بردن سوسکها را می‌دانم یک بار برای همیشه.
    • سلام IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      راهش چیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید