در پی تصادف هولناک خودروی سواری پرشیا با کامیون در محدوده شهرستان دانسفها ۳ نفر به کام مرگ فرو رفتند.

 آتش گرفتن پرشیا در قزوین / ۳ نفر زنده زنده سوختند

به گزارش سلام نو به نقل ازرکنا، رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: به دنبال تصادف خودروی سواری پرشیا با کامیون در محدوده شهرستان دانسفهان ۳ نفر از مصدومان حادثه به دلیل حریق خودروی سواری فوت کردند و ۲ سرنشین کامیون هم مصدوم شدند.

سهیل سلطانی در جمع خبرنگاران از وقوع یک سانحه تصادف منجر به فوت در استان خبر داد و اظهار داشت: به دنبال تصادف خودروی سواری پرشیا با کامیون در محدوده شهرستان دانسفهان ۳ نفر از مصدومان حادثه به دلیل حریق خودرو فوت کردند و ۲ نفر دیگر هم مصدوم شدند.

وی زمان ایجاد این حادثه را ساعت ۳ و ۴۵ دقیقه بامداد امروز بیان کرد و افزود: در این سانحه خطرناک خودروی سواری بعد از برخورد با کامیون واژگون می‌شود که البته به سرعت ۲ دستگاه آمبولانس به همراه کارشناسان اورژانس و نیروهای امدادونجات جمعیت هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند و در نهایت ۵ مصدوم شناسایی شدند که راننده و سرنشین کامیون راضی به انتقال به مرکز اورژانس برای درمان سرپایی نبودند.

سلطانی ادامه داد: با این حال  ۳ مصدوم دیگر این حادثه با توجه به آتش‌سوزی خودرو دچار سوختگی خیلی‌شدید شدند و با وجود تلاش نیروهای اورژانس هر ۳ سرنشین مصدوم خودروی سواری در محل حادثه جان باختند.

وی یادآور شد: در نهایت هم فوت‌شدگان تحویل مأموران نیروی انتظامی حاضر در صحنه حادثه شدند تا اجساد آنها بعد از طی مراحل پزشکی قانونی در اختیار خانواده آنها قرار بگیرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید