پسر ۱۸ ساله در مرودشت ۴۰ میلیون ریال از حساب بانکی بزرگ خانواده را در خونسردی کامل خالی کرد.

پسر ۱۸ ساله حساب بانکی پیرمرد مرودشتی را خالی کرد

سرهنگ "فرشید زینلی"فرمانده انتظامی "مرودشت" گفت: در پی مراجعه پیرمردی ۶۶ ساله به پلیس فتا مبنی بر برداشت ۴۰ میلیون ریال از حسابش بدون اطلاع وی، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

به گزارش رسلام نو به نقل از کنا، وی افزود: شاکی مدعی شد مدتی قبل کارت عابر بانکم گم شد و با توجه به پیام های ارسالی متوجه برداشت‌هایی از حسابم شدم که پس از مراجعه به بانک و اخذ پرینت مطلع شدم فردی ناشناس با بدست آوردن کارت عابر بانک من اقدام به برداشت وجه نقد از طریق دستگاه خودپرداز کرده است.

حساب بانکی پیرمرد تنها خالی شد

فرمانده انتظامی "مرودشت" تصریح کرد: کارشناسان با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند  متهم که پسر یکی از بستگان نزدیک (نوه خواهر زن) شاکی بوده را شناسایی و وی را دستگیر کنند.

سرهنگ "زینلی" با بیان اینکه متهم ۱۸ ساله در بازجویی اولیه به بزه انتسابی خود اقرار کرد، گفت: به واسطه رفت و آمدی که به منزل شاکی داشتم کارت عابر بانک وی را سرقت و از آنجایی که رمز نیز به همراه کارت بود اقدام به برداشت از حساب آن کردم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست کارت و اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار هیچ کس قرار ندهند و در نگهداری و حفظ آن توجه لازم را داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید