طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد نعیمی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) انتخاب شد.

انتصاب مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیاء

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، در مراسمی که با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین طیبی‌فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و سردار هوش‌السادات فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و تعدادی از مدیران این مجموعه برگزار شد ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمود دهقانی، حجت‌الاسلام محمد نعیمی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) منصوب شد.  

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر با اشاره به آیه ۶۱ سوره مبارکه هود اظهار کرد: مأموریت اصلی انسان از لحاظ مادی، که خداوند برعهده او نهاده است آبادسازی زمین است و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در حال اجرای چنین رسالت و مأموریتی در کشور است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: اگر اقدامات قرارگاه در حوزه سازندگی و عمرانی نبود، امروز کشور اسلامی ما در بسیاری مسائل زمین‌گیر بود و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با کلیدواژه «ما می‌توانیم» پروژه‌هایی را به ثمر رساند که دیگران قادر به انجام آن نبودند.

طیبی‌فر خاطرنشان کرد: ما در حوزه سازندگی نباید وجود انسانی خود را از یاد ببریم و همانگونه که برای سازه‌های عمرانی خود مهندسی می‌کنیم برای تمام اجزای جامعه انسانی و سبک زندگی خود نیز باید بر اساس مؤلفه‌های الهی، مهندسی داشته باشیم.

وی ضمن تشکر از همه فرماندهان، مدیران و کارکنانی که در قرارگاه فعالیت کرده‌اند و باعث تعالی نام این مجموعه شده‌اند بیان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی با سابقه طولانی و باعزتی که در مجموعه سپاه داشتند اقدامات شایسته‌ و قابل تقدیری در مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) پایه‌گذاری کردند و حجت‌الاسلام نعیمی نیز با سوابق درخشانی که در جایگاه‌های مختلف از جمله سپاه محمدرسول‌الله(ص) داشته‌اند می‌توانند جایگزین مناسبی برای ایشان باشند.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی پس از سالیان متمادی خدمت صادقانه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دریافت حکمی از نماینده ولی فقیه در سپاه بازنشسته شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید