دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: اصلاحیه‌های برگزاری مراسم دهه اول محرم در جلسه این کمیته با حضور معاونان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بررسی شد.

 کشور در ایام محرم دو هفته تعطیل می شود؟
به گزارش سلام نو به نقل از صراط، حسین قاسمی با اشاره به اینکه اعمال تعطیلی دو هفته‌ای در کشور کلاً منتفی نشده و در هفته پیش شرایط اجرای آن بررسی شد، گفت: این موضوع روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رئیس جمهور بررسی شد.

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا  افزود: برای برسی چگونگی اعمال و میزان تاثیرگذاری تعطیلات دو هفته ای در کشور، جلسه‌ای با حضور مقامات عالی رتبه  در کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا در وزارت کشور برگزار و نتایج این جلسه برای رئیس جمهور جدید فرستاده شد تا در ستاد ملی مقابله با کرونا در این باره تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: تعطیلی دو هفته‌ای الزاماتی دارد که با توجه به تعطیلی اخیر تهران و البرز و نتایج حاصله آن، قرار شد در صورت اجرای این طرح، الزامات آن نیز در نظر گرفته شود.

قاسمی درباره ضوابط برگزاری مراسم ایام دهه اول محرم نیز گفت: مسئولیت برگزاری مراسمات مردمی ایام محرم با سازمان تبلیغات اسلامی است. در ستاد ملی مقابله با کرونا، همان دستورالعمل‌های برگزاری مراسمات محرم سال قبل ملاک اجرا  قرارگرفت و بنا شد اگر اصلاحیه‌ای داشته باشد، قرار گاه در این باره اقدام کند. 

 دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا تاکید کرد: اصلاحیه‌های برگزاری مراسم دهه اول محرم توسط سازمان تبلیغات اسلامی  تهیه و در جلسه کمیته  امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا  با حضور معاونان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بررسی شد و نهایتاً این پیشنهادات با جرح و تعدیل موافقت و به ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید