قیمت پراید ۱۱۱ امروز ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ به ۱۴۵ میلیون رسید و پراید ۱۳۱ نیز در بازار ۱۳۱ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

افزایش قیمت خودرو همچنان ادامه دارد / قیمت پراید از تیبا سبقت گرفت

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، با گذشت بیش از یکسال از توقف تولید پراید بازار همچنان با رشد قیمت «پراید ۱۳۱» و «پراید ۱۱۱» روبرو است. بطوریکه قیمت پراید ۱۱۱ که تولید آن متوقف شده از جایگزین خود یعنی تیبا  سبقت گرفت.

 رصد بازارخودرو نشان دهنده آن است که طی سه هفته گذشته (از ۲۲ تیر تا ۱۳ مرداد)  دو  خودرو پراید ۱۱۱ و پراید ۱۳۱ هر کدام در بازار افزایش قیمت داشته اند. بطوریکه پراید ۱۳۱ با افزایش ۵ میلیونی در دوره زمانی مورد بررسی در بازار ۱۳۰ میلیون معامله شد و پراید ۱۱۱ نیز افزایشی ۸ میلیونی را تجربه کرد و قیمت آن به ۱۴۵ میلیون تومان رسید. رشد قیمت پراید ۱۱۱ در بازار در حالی ثبت شده که امروز تیبا صندوقدار در بازار  ۱۳۷ میلیون قیمت خورد.

رشد قیمت پراید در حالی صورت گرفته که به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به توقف تولید، قیمت این خودرو به واسطه عوامل جانبی تعیین نمی شود، بلکه فروشندگان هستند که قیمت این خودرو در بازار را در بازار مشخص می کنند.

ارزیابی صورت گرفته از بازار خودرو نشان دهنده آن است که هرچند تولید پراید در سال گذشته متوقف شد، اما همچنان مدل صفر این دو خودرو در بازار موجود است و با این شرایط می توان گفت در سال ۱۴۰۰ نیز این دو خودرو همچنان معیار کف قیمت در بازار شناخته می شوند و خریداران این دو خودرو همچنان می توانند به مدل صفر این خودرو با مدل ۹۹ دسترسی داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید