کاغذ دیواری¬های ساده ضمن برخورداری از جذابیت بالا، زرق و برق چندانی ندارند. این دسته از کاغذ دیواری¬ها که نخستین گروه ارائه شده به بازار هستند، قابل شستشو بوده و نهایتا دو سال می¬توانند مهمان خانه هایتان باشند. جالب است بدانید که قیمت این کاغذ دیواری¬ها بسیار مناسب بوده و جالب¬تر این که رونیا امکان خرید کاغذ دیواری قسطی را برایتان مهیا ساخته است.

فروش اقساطی کاغذ دیواری، پارکت و دیوار پوش در فروشگاه رونیا

فروش اقساطی کاغذ دیواری، پارکت و دیوار پوش در فروشگاه رونیا

کاغذ دیواری قسطی می خواهید؟! به رونیا سر بزنید!

شاید شما هم به آن دسته از افرادی تعلق داشته باشید که رویای ایجاد یک تغییر اساسی در منزلتان را در سر می پرورانید. اما چه کنید که دستتان تنگ است و در حال حاضر قدرت خرید ندارید. بسیاری از ما بارها و بارها در چنین شرایطی قرار گرفته ایم. عده زیادی قصد دارند با خرید کاغذ دیواری جلوه ای جدید به فضای منزلشان ببخشند، اما در عین حال جیبشان یاری نمی کند. آیا تا به حال به خرید کاغذ دیواری قسطی فکر کرده اید؟ آیا فروشگاهی وجود دارد که امکان خرید کاغذ دیواری قسطی را برای مشتریان خود فراهم کرده باشد؟

بله؛ رونیا! رونیا بیش از کیفیت و قیمت مناسب، به مشتری مداری معروف است. اعتماد شما ارزشمندترین دارایی رونیا است. این فروشگاه معتبر زمینه ای را فراهم ساخته است که رویای زیبا ساختن منزلتان حتی در زمانی که دستتان تنگ است، در مدت زمانی کوتاه محقق شود.

اگرچه همه ما با کاغذ دیواری آشنایی داریم و بارها و بارها استفاده از آن را در مکان های مختلف به چشم دیده ایم، اما بدون شک بیان مفهوم جامع کاغذ دیواری خالی از لطف نخواهد بود.

فروش اقساطی کاغذ دیواری، پارکت و دیوار پوش در فروشگاه رونیا

کاغذ دیواری قسطی

کاغذ دیواری چیست؟

کاغذ دیواری پوششی زیبا و تزئینی است که به منظور پوشش دهی سطح دیوارهای داخلی در مکان های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. کاغذهای دیواری زیبایی چشمگیری به فضا بخشیده و عیوب دیوارها را می پوشانند. تمام این مزایا دست به دست هم داده اند و سبب رواج خرید کاغذ دیواری قسطی شده اند. امروزه که اوضاع اقتصادی مردم به دلایل مختلف تا حدی نا به سامان شده است، خرید کاغذ دیواری قسطی می تواند زمینه ای را فراهم سازد که میان همه روزمرگی های خسته کننده شما بتوانید منزلتان را رویایی کرده و لحظاتی شاد را در آن سپری کنید. به اعتقاد رونیا شما لایق بهترین ها هستید، حتی اگر در برهه ای از زمان توانایی خرید نقدی نداشته باشید!

حال که تا حدودی با مفهوم کاغذ دیواری آشنا شدیم، زمان آن فرا رسیده که به معرفی انواع پر طرفدار کاغذ دیواری بپردازیم. اگر شما هم قصد خرید کاغذ دیواری قسطی دارید، اما هنوز موفق به انتخاب طرح مورد نظرتان نشده اید، تا پایان با ما همراه باشید. ما انتخاب را برایتان آسان می کنیم، رونیا خرید را!

انواع مختلف کاغذ دیواری

کاغذهای دیواری با توجه به طرح و ویژگی ها مختلفی که دارند، در انواع متعدد و متنوعی دسته بندی می شوند. برخی از این کاغذ دیواری ها ساده تر و در نتیجه ارزان تر هستند. این در حالی است که برخی دیگر تجملاتی بوده و از همین رو گران تر می باشند. البته نیازی نیست نگران هزینه ها باشید. رونیا امکان خرید کاغذ دیواری قسطی را برای شما فراهم ساخته است تا بتوانید با نهایت عشق و سلیقه انتخاب کنید!

فارغ از حساب و کتاب کردن ها و چرتکه انداختن ها و دو دو تا چهار تا کردن ها، سعی کنید کاغذ دیواری ای را انتخاب کنید که با سلیقه شما جور بوده و به دکوراسیون منزلتان بیاید. اگر تمیزی دیوارها برایتان بسیار اهمیت دارد، سعی کنید کاغذ دیواری مورد نظرتان را از میان کاغذ دیواری های قابل شستشو انتخاب کنید. با خرید آنلاین کاغذ دیواری امکان انتخاب بهترین ها بدون دلهره و نگرانی بابت قیمت برای شما میسر است. کافی است رونیایی شوید!

کاغذ دیواری ساده

کاغذ دیواری های ساده همان گونه که از نامشان پیدا است، ضمن برخورداری از جذابیت بالا، زرق و برق چندانی ندارند. این دسته از کاغذ دیواری ها که نخستین گروه ارائه شده به بازار هستند، قابل شستشو بوده و نهایتا دو سال می توانند مهمان خانه هایتان باشند. جالب است بدانید که قیمت این کاغذ دیواری ها بسیار مناسب بوده و جالب تر این که رونیا امکان خرید کاغذ دیواری قسطی را برایتان مهیا ساخته است. 

 کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری های سه بعدی که دسته ای از پر طرفدارترین کاغذهای دیواری امروزی هستند، جذابیت مدرنی را به فضا تزریق می کنند. اگر مقداری از این کاغذ دیواری ها فاصله بگیرید، متوجه سه بعدی بودن طرح آن ها خواهید شد. اگرچه زیبایی کاغذ دیواری های سه بعدی زبانزد است، اما استفاده از آن برای کلیه دیوارها مناسب نیست. قیمت این دسته از کاغذهای دیواری در مقایسه با کاغذ دیواری های ساده بیشتر است. اما نگرانی شما که یک رونیایی اصیل هستید، در رابطه با قیمت کاغذ دیواری بی مورد است. خرید کاغذ دیواری قسطی راه حلی است که رونیا برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

فروش اقساطی کاغذ دیواری، پارکت و دیوار پوش در فروشگاه رونیا

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری بافت دار

کاغذهای دیواری بافت دار گروهی دیگر از کاغذ دیواری های محبوب و تجملاتی هستند که در طبقه کاغذ دیواری های لاکچری قرار می گیرند. کاغذ دیواری های مذکور به دلیل برخورداری از طرح های برجسته و زیبا غالبا در دکوراسیون های مدرن و کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرند. اگر لاکچری پسند هستید، کاغذ دیواری های بافت دار گزینه ای طلایی برای شما محسوب می شوند. در این مورد نیز نیازی به نگرانی بابت هزینه خرید کاغذ دیواری نیست. خرید کاغذ دیواری قسطی پیشنهادی طلایی از جانب رونیا به شما است. پذیرای این پیشنهاد فوق العاده باشید!

 کاغذ دیواری وینیل

کاغذ دیواری های وینیل که یکی از پر استفاده ترین انواع کاغذ دیواری موجود در بازار می باشند، از جنس کاغذی هستند که لایه روکش وینیل بر سطح آن اسپری شده است. لازم به ذکر است که لایه اسپری شده به هیچ عنوان قابل رویت نبوده و موجب افزایش مقاومت کاغذ دیواری مذکور شده و قابلیت شستشو به آن می دهد. استفاده از این نوع کاغذ دیواری در مکان های مرطوب و دارای چربی نظیر سرویس بهداشتی و آشپزخانه بسیار به چشم می خورد. بله؛ با خرید کاغذ دیواری قسطی از رونیا بدون ترس از هزینه ها می توانید سرویس بهداشتی و آشپزخانه تان را نیز زیبا کنید!

فروش اقساطی کاغذ دیواری، پارکت و دیوار پوش در فروشگاه رونیا

کاغذ دیواری قسطی

انتخاب از شما؛ قسط بندی از رونیا!

فروشگاه کاغذ دیواری، پارکت و دیوار پوش رونیا زمینه ای را فراهم ساخته است که مشتریان عزیز بتوانند اقدام به خرید آنلاین کاغذ دیواری قسطی نموده و بدین ترتیب فضایی جذاب به منزل خود ببخشند. اگر شما هم قصد خرید کاغذ دیواری قسطی دارید، کافی است بدون استرس هزینه های خرید، طرح و مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

با خرید کاغذ دیواری قسطی از رونیا همین حالا منزلتان را زیبا کنید، فردا دیر است!

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید