هوس سلفی گرفتن با اسلحه موجب مرگ تازه عروس شد.

سلفی عجیب تازه عروس با تفنگ‌پر که موجب مرگش شد! / عکس

به گزارش سلام نو، اسلحه در سلفی گرفتن یک نوعروس به کار گرفته شد. در اثر این سلفی عجیب با اسلحه نوعروس جانش را از دست داد.

حتما این جمله معروف را که «هر تفریح یا عملی که بخواهد جان فرد را در معرض خطر قرار دهد یک حماقت محسوب می‌شود» شنیده اید. این حکایت زن هندوستانی است که برای تهیه عکس سلفی برای صفحه اش در یک شبکه اجتماعی به راحتی جانش را از دست داد. «رادهیکا گوپتا» در حالی که تفنگ پدر شوهر خود را زیر چانه اش قرار داده بود هرگز تصور نمی‌کرد آخرین لحظات زندگی اش را تجربه می‌کند.

مرگ ناگهانی نوعروس با شلیک اسلحه

این زن ۲۶ ساله اهل ایالت اوتار پرادش هند بر اثر شلیک ناگهانی گلوله جانش را از دست داد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این اتفاق زمانی رخ داد که قربانی حین ثبت عکس سلفی به طور تصادفی دستش را روی ماشه تفنگ قرار داد. پس از اصابت گلوله به گردن گوپتا، او به بیمارستان منتقل شد، اما پزشکان مرگ وی را اعلام کردند.

مشکوک بودن مرگ نوعروس هندی

در حالی که به نظر می‌رسد این اتفاق بر اثر اشتباه قربانی رخ داده باشد با این حال پدر وی به دلیل مشکوک بودن به مرگ فرزندش شکایتی را در اداره پلیس مطرح کرده است. «راجش گوپتا»، پدر شوهر قربانی به پلیس هند گفت که رادهیکا می‌ امسال با پسرش ازدواج کرده بود. او به پلیس گفت این تفنگ که فاقد گلوله بود در طبقه دوم خانه نگهداری می‌شد.

او گفت حدود ساعت ۴ بعدازظهر با شنیدن صدای شلیگ گلوله خود را به طبقه دوم رساند و با صحنه مجروح شدن عروسش مواجه شد. بنا به اعلام پلیس دوربین تلفن همراه این دختر نیز در حال سلفی قرار داشت. تحقیقات پلیس هند در این باره ادامه دارد.

سلفی عجیب تازه عروس با تفنگ‌پر که موجب مرگش شد! / عکس

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید