رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در شبانه روز گذشته ۲۴ تن دیگر بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان جان باختند.

وضعیت ترسناک‌ کرونا در مازندران / فوت ۲۴ نفر دیگر در شبانه روز گذشته

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ۷۴۶ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی و بستری شدند تا تعداد بیماران بستری شده در مراکز درمانی استان به ۳ هزار و ۴۰۴ نفر برسد که ۴۰۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

۲۴ مازندرانی شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان جان باختند و ۵۹۳ بیمار با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند.

شناسایی ۵۰۲ بیمار کرونایی جدید

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۵۰۲ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری و ۴۳۲ نفر ترخیص شدند.

او با بیان اینکه ۲ هزار و ۳۷۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند، افزود: ۳۵۴ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان قرار دارند.

دکتر موسوی ادامه داد: ۱۸ نفر نیز در ۲۴ساعت گذشته در مراکز درمانی استان جان باختند.

شناسایی ۲۴۴ بیمار کرونایی جدید

دکتر سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۲۴۴ بیمار کرونایی جدید ۲۴ ساعت گذشته در ۴ بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۱۶۱بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را هزار و ۲۶ نفر اعلام کرد و افزود: ۴۸ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۶ بیمار بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل فوت شدند.

انتهای پیام / ک

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید