تهویه هوا یکی از فرآیندهای بسیار مهم در هر محیط بسته است و عدم توجه به این مسئله می تواند سازه ها و ساختمان ها را با مشکلات گوناگونی مواجه کند.

کانال کشی تهویه هوای ساختمان خود را به میراکالا بسپارید

تجهیزاتی که باید در استانداردهای تهویه هوا استفاده شود

در همین راستا نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که به منظور به وجود آوردن یک سیستم تهویه هوای استاندارد لازم است تا اقدام به خرید و استفاده از تجهیزات خاصی کنید.

در این بین یکی از سوالات بسیار مهمی که پرسیده می شود این است که این تجهیزات شامل چه مواردی می شوند و به منظور خرید این دسته از محصولات باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به این تجهیزات انداخته و شما را با مهم ترین آن ها آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید تا این تجهیزات را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم.

دمپر بین کانالی

به منظور به وجود آوردن یک سیستم تهویه هوای استاندارد، یکی از تجهیزات و قطعاتی که مورد استفاده قرار می گیرد، دمپر بین کانالی است. این دسته از محصولات به نحوی هستند که از آن ها به منظور تنظیم و یا قطع و وصل جریان هوای سیستم کانال کشی استفاده می شود.

این دمپر بین کانالی امروزه در مدل های مختلفی طراحی، تولید و به بازار عرضه شده اند. در همین راستا اگر قصد خرید محصولات مختلف در این حوزه را داشته و به دنبال راه اندازی یک سیستم تهویه هوا استاندارد و قدرتمند هستید، پیشنهاد ما این است که متناسب با نیاز خود اقدام به خرید یک دمپر بین کانالی حرفه ای و با کیفیت را از شرکت میرا کالا تهیه کنید.

کانال کشی تهویه هوای ساختمان خود را به میراکالا بسپارید

عایق الاستومریک

یکی دیگر از فرآیندهای مهمی که در راستای بهبود وضعیت یک سیستم تهویه باید به آن توجه داشته باشید، مسئله عایق بندی این دسته از تجهیزات است. نکته لازم به ذکر این است که امروزه شاهد انواع مختلفی از عایق ها در بازار هستیم که شما می توانید متناسب با نیاز خود اقدام به خرید محصول مورد نظرتان کرده و از این عایق ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

به عنوان مثال امروزه بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا اقدام به خرید عایق الاستومری کرده و برای انجام فرآیند به وجود آوردن سیستم های تهویه هوا و انجام خدمات تهویه هوا از این عایق ها استفاده کنند. شما نیز می توانید متناسب با نیاز خود هر یک از این محصولات را خریداری کرده و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید.

کانال کشی تهویه هوای ساختمان خود را به میراکالا بسپارید

سیستم کنترل دما و رطوبت

یکی دیگر از تجهیزات بسیار مهمی که به منظور به وجود آوردن یک سیستم تهویه هوا باید از آن استفاده شود، سیستم کنترل دما و رطوبت است. در واقع این سیستم عمومی به شما کمک می کند تا بتوانید متناسب با نیاز خود کنترل کاملی بر روی دما و رطوبت در سیستم تهویه هوا داشته باشید و از این طریق نیاز خود را برطرف کنید.

سیستم های مربوط به تهویه هوای گرمایشی

دسته دیگری از سیستم هایی که برای تهویه هوا مورد استفاده قرار گرفته و به منظور انجام فرایند گرمایش از آن ها استفاده می شود، سیستم های گرمایشی هستند. اگر بخواهیم این تجهیزات را به شما معرفی کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مبدل حرارتی
  • بویلر
  • پمپ
  • سیستم لوله‌ کشی
  • منبع انبساط

هر یک از این تجهیزات کارکرد خاصی در سیستم تهویه هوا به صورت گرمایشی دارند.

سیستم های مربوط به تهویه هوای سرمایشی

دسته دیگری از سیستم های تهویه هوا، سیستم های سرمایشی هستند که به کاهش دمای محیط ساختمان و سازه ها کمک کرده و به شما اجازه می دهد تا در روزهای گرم سال نیز بتوانید دمای فضای داخلی ساختمان را به طرز چشمگیری کاهش دهید.

به منظور انجام خدمات تهویه هوا در راستای به وجود آمدن یک سیستم سرمایشی قدرتمند و حرفه ای لازم است تا اقدام به خرید محصولات گوناگونی کنید. اگر بخواهیم این محصولات را به شما معرفی کرده و این دسته از تجهیزات را نام ببریم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کولر آبی
  • کولر گازی
  • کولر اسپیلت
  • کولر گازی
  • فن‌ کویل
  • چیلر
  • لوله فلکسیبل

پیشنهاد ما این است که برای خرید این دسته از محصولات به سراغ برندهای مشهور و معتبر رفته تا در نهایت بتوانید یک سیستم تهویه هوای قدرتمند، حرفه ای و با کیفیت را در ساختمان خود به وجود آورده و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید.

کانال کشی تهویه هوای ساختمان خود را به میراکالا بسپارید

آینده سیستم های تهویه هوا

یکی از سوالات بسیار مهمی که همواره افراد مطرح می کنند این است که در آینده استاندارد سیستم های تهویه هوا دستخوش چه تغییرات شده و شاهد به وجود آمدن چه محصولاتی در این حوزه هستیم؟ در راستای بررسی این مسئله باید گفت که انتظار می رود تا در آینده ای نه چندان دور شاهد به وجود آمدن سنسورها و تجهیزات مختلفی در سیستم های تهویه مطبوع ساختمان ها باشیم.

از مهم ترین این تجهیزات می توان به سنسورهای دمایی، سنسورهای CO2، سنسور های تشخیص دهنده تعداد افراد حاضر در محل، سنسور روشنایی، فن های سرعت متغیر و... اشاره کرد.

این سنسورها و تجهیزات به شما کمک می کنند تا بتوانید فرآیند تهویه هوای ساختمان خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده و نیاز خود را برطرف کنید.

خرید تجهیزات مربوط به سیستم تهویه هوا

اگر قصد دارید تا اقدام به خرید تجهیزات مربوط به سیستم تهویه هوا کرده و یا از خدمات تهویه هوا یک شرکت حرفه ای بهره مند شوید، پیشنهاد ما این است که از بین شرکت های مختلفی که در این حوزه فعالیت می کنند به سراغ شرکت مجموعه میراکالا رفته و محصول مورد نظر خود را از این شرکت خریداری کنید.

شرکت میراکالا به عنوان یکی از برترین مجموعه های فعال در این حوزه، همواره تلاش کرده تا بهترین تجهیزات مربوط به سیستم تهویه هوا را به مشتریان عرضه کرده و خدمات تهویه هوا را با بالاترین کیفیت و با کمک نیروهای متخصص و خبره به مشتریان خود ارائه دهد.

توجه به این مسئله به شما کمک می کند تا در نهایت بتوانید یک سیستم تهویه هوای قدرتمند و حرفه ای را با کمک نیروهای متخصص میراکالا به وجود آورده و از آن استفاده کنید.

به منظور دریافت مشاوره، آگاهی از لیست قیمت و سفارش تجهیزات تهویه هوای مطبوع با مشاورین و کارشناسان شرکت میراکالا تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت در این خصوص به شما مشاوره رایگان قبل از خرید محصول را بدهند.

شماره تماس : 66132793-021

وب سایت منبع : www.mirakala.ir

کد خبرنگار: ۹
۶دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن یزدی IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    2 0
    این عایق رو در اندازه های مختلف میفروشن؟ الان من برای لوله های شوفاژخونه میخوام بخرم و نصب کنم , منتهی نمیدونم از این رولی ها بخرم یا لوله ای؟ از دوستان کسی اینجا تجربه ای در این عایق ها داره؟
    • عباسی IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      3 0
      سایز بندی دارن ،. من واسه لوله مسی یخچال خریدم یه سری سایز های استاندارد رو دارن ولی اگر لوله شما رو نداشت میتونی رولی بخری و چسب بزنی راحته
  • علی IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    2 0
    آره برو این شادآباد بازارشه , همه مدل عایق هستش فقط از اون پشم شیشه ها نخر که مثیبته همین عایق الاستومریک ها رو بخری بهتره چون نصبش راحته و تمیز درمیاد سایز بندی هم دارن شما اونجا به فروشنده اندازه لوله رو بگی خودش پیشنهاد میده که رول بخری یا آماده لوله ای من برا لوله های کولر گازی خریدم آماده اش بود
  • آرمان IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    2 0
    از این عایق ها برای لوله های کمپرسور کاشین هم میفروشن؟ احساس میکنم که گرمای موتور روی سرمای کولر ماشین داره تاثیر میذاره و خنکیش کمتر شده
    • امین IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      2 0
      آره ولی باید رولی بخری چون عایق لوله های آماده بازاری برای ماشین بزرگن و نمیتونی قشنگ ببندی هوا میره زیرش یه عایق الاستومری رولی بخری بعد محمن لوله هاش رو عایق کاری کن خیلی تاثیر داره
  • زهرا IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    1 0
    سلام خواستم از میرا کالا بابت خدمات خوبشون تشکر کنم من از میراکالا یک دریچه هوا خریدم و کاملا راضی ام بابت مشاوره قبل از خرید که به من دادند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید