علی فخار سلیمانی دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته ۱۲۸ نفر دیگر از شهروندان با ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستانهای استان بستری شدند.

آمار کرونا در قزوین تا ۷مرداد ۱۴۰۰ | مجموع فوتی‌ها به ۱۸۷۹ نفر رسید

به گزارش سلام نو به نقل از برنا؛ علی فخار سلیمانی در این باره اظهارداشت: با ابتلای ۱۲۸ بیمار جدید تعداد بیماران کرونایی استان قزوین در حال حاضر به ۵۵۹ نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: در بیست و چهارساعت گذشته تعداد شش نفر دیگر از بیماران بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

فخار سلیمانی تصریح کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان در حال حاضر به ۸۱۴ نفر و بیماران بدحال نیز به ۳۴ نفر رسیده است.

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: همچنین در بیست و چهارساعت گذشته ۱۱۵ تن از بیماران از بیمارستان ها ترخیص شدند.

سلیمانی+2

وی گفت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تا امروز ۲۸ هزار و ۸۱۰ نفر در بیمارستانها بستری شده اند و تعداد بستری های موقت هم به ۶۷۵ نفر رسیده است.

فخار سلیمانی بیان کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا از ابتدا تاکنون ۷۵ هزار و ۳۲ نفر و موارد محتمل و مشکوک نیز به ۱۵ هزار و ۴۷۷ نفر رسیده است.

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد:  با تلاش کادر درمانی و بهداشتی تاکنون ۲۳ هزار و ۷۲۶ نفر از بیمارستانهای استان ترخیص شده اند.

به گفته سلیمانی تعداد فوتی های ناشی از کرونا در استان هم یک هزار و ۸۷۹ نفر بوده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید