شومینه برقی با برق کار می­کند. سالانه با شروع فصل پاییز و زمستان خبرهای ناگوار مرگ هموطنان عزیزمان در اثر استنشاق گاز سمی مونوکسید کربن به گوش می­رسد. یکی از مزیت های مهم شومینه برقی این است، که امکان وقوع چنین مشکلات و آسیب هایی را کاملا از بین می برد؛ و سوختی پاک و امن دارد.

درباره شومینه برقی بیشتر بدانید

وسیله­‌های گرمایشی و سرمایشی علاوه بر کاربردشان، بر زیبایی و دکوراسیون خانه نیز تاثیر فراوانی دارند. از گذشته تا کنون قبل از فرا رسیدن فصل سرما و بارندگی مردم به فکر تهیه و نصب وسیله‌­های گرمایشی می­افتند. در گذشته‌­های نه چندان دور مردم در فصل گرما شروع به انبار کردن هیزم کرده و با شروع فصل سرما از گرمای مطبوع هیزم و شومینه هیزمی بهره می­بردند. اما رفته رفته، وسیله­های گرمایشی جدید طراحی و در بازار عرضه شده­­اند که علاوه بر گرم کردن محیط خانه و ادارات بر زیبایی دکوراسیون آن­ها نیز اضافه می­کنند. شومینه­های برقی از اختراعات جدید بشر است که زیبایی محیط را در نظر گرفته است. در ادامه با شومینه برقی بیشتر آشنا خواهید شد.

شومینه برقی چیست؟

شومینه برقی در واقع وسیله گرمایشی است، که منبع سوختی آن برق بوده و از سوخت زغال سنگ، چوب یا گاز طبیعی برای ایجاد گرما استفاده نمی­کند. شومینه برقی به دلیل استفاده از منبع برق، هیچ گونه مواد مضر از جمله دوده یا کربن مونوکسید در اتاق ایجاد نخواهد کرد. شومینه برقی علاوه بر نصب بر روی دیوار، به صورت توکار نیز داخل فضای مورد نظر شما کار می­شود. این محصول هزینه­های شما را کاهش می­دهند، زیرا لامپ­های ال ای دی کم مصرف در آن ها به عنوان شعله نمادین مورد استفاده قرار می­گیرند. بنابراین،  شومینه های برقی دوستدار محیط زیست و محیط زندگی انسان بوده، که آسایش و راحتی را در منزل به ارمغان می آورد.

مزایای شومینه برقی

درباره شومینه برقی بیشتر بدانید

· امنیت بالا

 همانطور که گفته شد، شومینه برقی با برق کار می­کند.  سالانه با شروع فصل پاییز و زمستان خبرهای ناگوار مرگ هموطنان عزیزمان در اثر استنشاق گاز سمی مونوکسید کربن به گوش می­رسد. یکی از مزیت های مهم شومینه برقی این است، که امکان وقوع چنین مشکلات و آسیب هایی را کاملا از بین می برد؛ و سوختی پاک و امن دارد.

· راندمان بالا

شومینه برقی برخلاف شومینه های هیزمی و گازی، که بخش زیادی از انرژی و گرما را تلف می­کنند. راندمان شومینه برقی تقریبا نزدیک به صد درصد است. و اتلاف انرژی به قدری کم بوده، که می توان از آن چشم پوشی کرد.

· کنترل میزان گرما

اغلب شومینه های برقی توسط کنترل از راه دور، قابل کنترل هستند. و دمای محیط را به صورت خودکار در دمای خواسته شده تنظیم می کنند.

سخن آخر

در متن بالا با شومینه برقی و مزیت­های بسیار آن آشنا شدید. این وسیله گرمایشی جدید به دلیل استفاده از مبنع برق مرگ و میر ناشی از گاز­های سمی وسایل گرمایشی از قبیل بخاری و شومینه گازی را به حداقل رسانده است. اما این نکته نیز حائز اهمیت است که در کشور ما هزینه برق نسبت به گاز بسیار بیشتر بوده و پرداخت هزینه­های ناشی از شومینه برقی بیشتر خواهد بود. از این رو، اکثر مردم تمایل یه استفاده از وسایل گرمایشی گازی دارند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید