۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
کد خبر: 55273302

به گزارش سلام نو، بالم لب نوعی موم یا پماد است که وظیفه آبرسانی و چرب نگه داشتن پوست لب بدون ایجاد هرگونه سنگینی و چسبندگی را بر عهده دارد. در واقع، بالم لب حاوی مواد نرمکننده و مرطوب‌کننده است که زیبایی و درخشندگی را به لبها میافزاید. از این رو، با استفاده از انواع بالم لب‌های موجود در بازار از خشکی و ترک خوردگی آنها جلوگیری کرده و زیبایی را برای لب‌هایتان به ارمغان آورید.

بالم لب چیست؟

به گزارش سلام نو، زنان همواره به دنبال زیبایی و درخشندگی پوست صورت خود هستند. درواقع، زیبایی پوست صورت تاثیر بسزایی در خوش تیپی آنان دارد. لب‌ها عضو کوچک بدن هستند که زیبایی و درخشندگی آنها نیز یکی از گزینه‌های زیبایی به شمار می‌رود. زنان به دنبال لب‌های خوشرنگ، درخشان و پوستی صاف هستند. اما گاهی شرایطی مانند شرایط بد آب و هوایی، استرس، تغذیه نامناسب سلامتی لب‌ها را به خطر انداخته و زیبایی آنها را کاهش می‌دهد. در این بین محصولی به نام بالم لب، طراوت و زیبایی را دوباره به لب‌هایتان باز می‌گرداند. همراه ما باشید تا با بالم لب و مزایای آن آشنا شوید.

بالم لب چیست؟

بالم لب نوعی موم یا پماد است که وظیفه آبرسانی و چرب نگه داشتن پوست لب بدون ایجاد هرگونه سنگینی و چسبندگی را بر عهده دارد. در واقع، بالم لب حاوی مواد نرمکننده و مرطوب‌کننده است که زیبایی و درخشندگی را به لبها میافزاید. از این رو، با استفاده از انواع بالم لب‌های موجود در بازار از خشکی و ترک خوردگی آنها جلوگیری کرده و زیبایی را برای لب‌هایتان به ارمغان آورید.

ویژگی‌های یک بالم لب خوب چیست؟

● حاوی مرطوب کننده قوی

درست است که تمام بالم‌های لب موجود در بازار خاصیت مرطوب کنندگی را به همراه دارند، اما این به تنهایی کافی نیست و باید غنی از یک مرطوب کننده قوی مانند موم زنبور عسل باشند. پس، به هنگام خرید در ترکیبات بالم لب به دنبال موم زنبور عسل باشید.

● دارای SPF برای مقابله با اشعه‌های مضر

SPF یکی از مزیت‌هایی است که یک بالم لب خوب باید دارا باشد. SPF پوست لب را در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت کرده و در برابر عوارضهای پوستی اعم از سوختگی و پوسته شدن در امان نگه می‌دارد.

● حاوی آنتی اکسیدان

افراد به دنبال حل مشکلات لبهای خود اقدام به خرید بالم لب می‌کنند. بنابراین، بالم لب باید حاوی موادی از جمله آنتی اکسیدان باشد تا مشکلات ترکخوردگی را برطرف کند. آنتی اکسیدان خاصیت ترمیم کنندگی لب‌های ترک خورده و پوسته شده را دارد.

● حاوی ویتامینC

شادابی و درخشندگی لب‌ها یکی از مواردی است که زنان به فکر خرید بالم لب میافتند. ویتامین یکی از موارد لازم برای کلاژن سازی است که شادابی پوست لب را به دنبال دارد. از این رو، به هنگام خرید در ترکیبات بالم لب به دنبال ویتامین C بگردید.

● فاقد عطر و رایحه

برخی از افراد به طور غریزی به عطر و رایحه مصنوعی حساسیت دارند. اگر جزء این افراد هستید، هنگام خرید بالم لبی را انتخاب کنید که فاقد هرگونه عطر و رایحه بوده و از عوارض آلرژیک آن جلوگیری کنید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید