در بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ موضوع سئو اهمیت بسیار زیادی دارد و رپورتاژ یکی از بهترین روش‌های گرفتن لینک و بهبود سئو است که یک سایت می‌تواند داشته باشد و به همین دلیل اکثر سایت‌های مشهور و برندها از رپورتاژ بهره می‌برند.

اهمیت نگارش رپرتاژآگهی برای کسب‌وکارها و مشاغل

به گزارش سلام نو، یکی از مزایای مهم رپورتاژ آگهی، قابلیت افزایش بازدید سایت و رتبه در نتایج جستجوی گوگل است. اما اگر بخواهیم رپورتاژآگهی بی عیب و نقصی داشته باشیم که بتواند کارش را به بهترین نحو ممکن انجام دهد، چه باید بکنیم؟

یکی از مباحثی که در حوزه کسب و کارهای آنلاین و دیجیتال مارکتینگ دارای اهمیت ویژه‌ای است، مبحث ترندهای روز می‌باشد. میزان ارتباط مطلب شما با رویدادهای روز دنیا، می‌تواند تاثیر جالب و عمیقی در ذهن مخاطب داشته باشد. نتیجه این امر بازنشر در دیگر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی است.

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری به انگلیسی (Advertorial) برگرفته از واژه لاتین Advertisement Reporting به معنی گزارش تبلیغاتی است و برای اولین بار در سال ۱۹۴۵ به ادبیات انتقادی رسانه‌ها اضافه شد و به دلیل اعتماد مخاطبان به رسانه‌ها، رپورتاژ آگهی‌ها در رونق بخشیدن به کسب و کار شما بسیار موثر است.

رپورتاژ آگهی در واقع نوعی از تبلیغات متنی است که در قالب گزارش یا خبر (به صورت متن، عکس و ویدیو) در سایت‌های خبری منتشر می‌شوند و مخاطبان رسانه‌ای تصور کنند که یک گزارش بی‌طرف به آنها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه آنها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی محصول یا خدمت شما در ذهن آنها است.

بیشتر بخوانید:
تبلیغات بنری در سلام نو
تبلیغات در اینستاگرام سلام نو

به رویدادها واکنش نشان دهید

اگر شما یک فروشگاه لوازم ورزشی داشته باشید، مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت شما اطلاعات مورد نیازشان را به دست آورده و خرید کنند. شاید این نکته به نظرتان بیاید که چرا باید نسبت به رویدادهای ورزشی حساس باشید؟ برای نگارش یک رپورتاژآگهی موفق در زمینه فروشگاه لوازم ورزشی، نیاز است در نگارش رپرتاژآگهی خود، از مسابقات و رقابت‌های ورزشی دنیا به ویژه ایران و اهمیت کیفیت لوازم ورزشی در موفقیتشان صحبت کنید. در این صورت نظر مخاطبان نسبت به محصولات شما تغییر می‌کند.

اهمیت نگارش رپرتاژآگهی برای کسب‌وکارها و مشاغل

از ترندهای روز کمک بگیرید

کار رپرتاژ آگهی استفاده از روش‌های هوشمندانه و ارائه اطلاعاتی درباره محصول یا خدمات شما به مخاطبان است. اگر این اطلاعات بر اساس ترندهایی باشد که در فضای مجازی مطرح هستند و کاربران بتوانند با استفاده از کلیدواژه‌ها آنها را جستجو کنند، آنگاه می‌توان گفت که در نوشتن رپرتاژآگهی هوشمندانه عمل کرده‌ایم. برای نوشتن یک رپرتاژآگهی موفق، بهتر است ابتدا در صفحات وب جستجو کنید و وقایع مرتبط با کسب و کارتان را هنگام نگارش، مدنظر قرار دهید. انتخاب یک تیتر جذاب و استفاده از کلیدواژه‌های مرتبط با کسب و کارتان برای ایجاد بک لینک در متن را فراموش نکنید. شاه کلید موفقیت کسب و کار شما، انتشار رپرتاژ آگهی تان در سایت‌های خبری معتبر و پربازدید است.

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که رپورتاژ آگهی یکی از موثرترین راه‌های تبلیغاتی برای برند‎سازی و معرفی خدمات و محصولات یا ویژگی‌های کسب و کار و خدمات شما است که در سال‌های اخیر استفاده‌های زیادی از آن‌ها می‌شود و تعداد زیادی از مدیران و  مسئولان برای معرفی کسب و کارهای خود از این متن‌ها استفاده می‌کنند و شما نیز می‌توانید با تولید رپورتاژهای آگهی درباره کسب و کار خود و انتشار آن‌ها در پایگاه خبری سلام نو به کسب و کار خود رونق دهید.

همکاران ما در واحد بازرگانی پایگاه خبری سلام نو، آمادگی دارند تا صاحبان کسب‌ و کار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کنند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار می‌توانند برای مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژآگهی در پایگاه خبری سلام نو  به آدرس Ads@salameno.com ایمیل ارسال کرده و یا با شماره‌ ۰۹۱۹۹۵۵۹۰۳۳ تماس حاصل فرمایند و همچنین می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز از طریق شماره واتساپ و تلگرام ۰۹۱۹۹۵۵۹۰۳۳ با کارشناسان واحد بازرگانی ارتباط برقرار کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید