ما در پایگاه خبری سلام نو آماده هستیم تا تبلیغات فضای مجازی شما را به صورت پست و استوری در صفحه اینستاگرام سلام نو منتشر نماییم.

تبلیغات در اینستاگرام سلام نو

تبلیغات در شبکه های اجتماعی یا همان Social Media Advertising شیوه‌ای نوین، پربازده و بسیار کارآمد برای تبلیغات و یکی از روش‌های معرفی کسب و کارهای مختلف در دنیای دیجیتال امروزی است، که با عنوان بازاریابی اینترنتی و یا دیجیتال مارکتینگ شناخته می‌شود.

بدون شک امروزه اهمیت تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی در موضوع سئو، برندسازی و موفقیت کسب و کار بر هیچکسی پوشیده نیست و همه به خوبی می‌دانیم شبکه‌های اجتماعی و محبوبیت در شبکه‌های اجتماعی به یکی از مهمترین اِلمانهای سئو تبدیل شده است و این روش نه تنها یک استراتژی موثر در بازاریابی دیجیتال است، بلکه برای تبلیغات مجازی نیز بسیار کارآمد است.

چرا تبلیغات در شبکه های اجتماعی اهمیت دارد؟

اشتیاق حضور در شبکه‌های اجتماعی این روزها از جوان تا پیر را فرا گرفته و با توجه به امکان گفتگو، تعامل و اشتراک‌گذاری علایق، بسیار محبوب شده‌اند؛ این رسانه‌ها سیستم کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال را به صورت انقلابی تغییر داده‌اند و یکی از مهمترین جایگاه‌ها برای یک برندینگ موفق و معرفی کسب و کار به عنوان هویتی از بازار به شمار می‌رود.

اکنون ۴/۲۰ میلیارد کاربر شبکه اجتماعی در سراسر جهان وجود دارد که این رقم طی یک سال گذشته ۴۹۰ ملیون نفر رشد داشته است و رشد بیش از ۱۳ درصدی در یک سال اخیر، شبکه اجتماعی را بستر مناسبی برای تبلیغات معرفی می‌کند و اگر شما به نحو احسن از این موقعیت استفاده کنید می‌توانید نتیجه فوق العاده‌ای را برای کسب و کار خود رقم بزنید.

بیشتر بخوانید:
تبلیغات بنری در سلام نو

تبلیغات رپورتاژ آگهی در سلام نو

طبق گزارش سازمان اینترنت جهانی (IWS= Internet World State) ۵۶ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از مردم ایران کاربران اینترنت هستند، از این‌رو شبکه‌های اجتماعی به دلیل ارزان بودن، فراگیر بودن، ماندگاری و هوشمندانه بودن آن فرصت خوبی برای برندهای تجاری است تا از طریق اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بتوانند کاربران را جذب کرده و درآمد کسب کنند.

همچنین جالب است بدانید طبق آمارهای جهانی، هر کاربر اینترنت حدود ۲ ساعت و ۲۴ دقیقه به صورت روزانه وقت خود را صرف شبکه‌های اجتماعی می‌کند و طبق آمار اعلام شده کاربران ایرانی روزانه ۱ ساعت و ۴ دقیقه از وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی صرف می‌کنند؛ از این رو بازاریابان نوین تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی را به بسیاری از کسب و کارها توصیه می‌کنند.

تبلیغات در اینستاگرام سلام نو

تبلیغات در شبکه اجتماعی اینستاگرام

اینستاگرام در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد و پس از فیسبوک دومین شبکه اجتماعی محبوب جهان است که توانسته در سال‌های گذشته با سرعت بالایی رشد کند و با دارا بودن ۲۰ الی ۳۵ میلیون کاربر ایرانی به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شبکه‌ اجتماعی برای کاربران ایرانی تبدیل شود.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی روز به روز بیشتر محبوب می‌شود و امروزه تبلیغات اینستاگرام برای اکثر شرکت‌ها بسیار ضروری است؛ به‌طوری که کسب و کارهای بسیاری از طریق تبلیغات در اینستاگرام توانسته‌اند، به برند تبدیل شوند، شما نیز می‌توانید با انتشار بنر تبلیغاتی کسب و کار خود (پست و استوری) در پایگاه خبری سلام نو به کسب و کار خود رونق دهید.

 جهت ارتباط با بخش تبلیغات و اطلاع از شرایط و تعرفه‌های موجود به آدرس Ads@salameno.com ایمیل ارسال کرده و یا با شماره ۰۹۱۹۹۵۵۹۰۳۳ تماس حاصل فرمایید و همچنین می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز از طریق لینک‌های واتساپ، تلگرام و اینستاگرام زیر با کارشناسان واحد بازرگانی ارتباط برقرار کنید.

تبلیغات در سلام نو

تبلیغات در سلام نو

تبلیغات در سلام نو

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید