سخنگوی سازمان ثبت احوال درباره فراوان‌ترین نام‌های منتخب درسال جاری برای نوزادان گفت: فاطمه برای دختران و امیر علی برای پسران بیشترین فراوانی را تا به امروز داشته است.

 پرطرفدارترین اسامی پسر و دختر در سال ۱۴۰۰
به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سخنگوی سازمان ثبت احوال از بیست اسم منتخب برای نوزادان دختر و پسر از ابتدای سال خبر داد.

سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال در مورد فراوان‌ترین نام‌های منتخب درسال جاری برای نوزادان گفت: فاطمه برای دختران و امیر علی برای پسران بیشترین فراوانی را از آغاز سال ۱۴۰۰ تا به امروز داشته است.

وی افزود:نام‌های انتخاب شده برای نوزادان پسر با بیشترین فراوانی از ابتدای سال جاری به ترتیب شامل: امیرعلی، محمد، علی، امیرحسین، حسین، آراد، آریا، ابولفضل، آی هان، سامیار، امیرعباس، ماهان، محمدحسین، کیان، محمدطاها، مهدی، علیرضا، محمدرضا، محمدمهدی، و امیر مهدی می‌باشد.

وی در ادامه گفت:برای دختران به ترتیب اسامی فاطمه، زهرا، رستا، حلما، آوا، زینب، بهار، مرسانا، آیلین، ریحانه، رها، دلوین، یسنا، نیلا، هانا، باران، فاطمه زهرا، نفس، نازنین زهرا و سلین بیشترین فراوانی را در میان اسامی منتخب برای نوزادان متولد شده از آغاز سال ۱۴۰۰ تا کنون دارا می باشد

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید