روابط عمومی کارخانه گلستان اعلام کرد که این کارخانه به علت محدودیت‌های اعمال شده در تامین برق، تعطیل شد.

 قطعی برق کارخانه سیمان گلستان را تعطیل کرد / ۴۵۰ کارگر بیکار شدند

در پی قطعی‌های مکرر برق، صنایع محدود استان گلستان خسارت‌های زیادی را متحمل شدند و اکنون هم خبرها حاکی از تعطیلی بزرگترین طرح صنعتی و تنها کارخانه سیمان استان گلستان است.

به گزارش سلام نو به نقل از  تسنیم، بخش صنعت بیش از هر زمان دیگری از قطعی‌های گاه و بیگاه برق دچار خسارت شده است و در گلستان با توجه به اینکه واحدهای صنعتی توان مالی چندانی ندارند و عمدتا جزو صنایع کوچک و متوسط به شمار می‌روند، حجم خسارت‌ها سنگین‌تر است.

ضمن اینکه در شرایط معمول اغلب واحدهای تولیدی استان با ۳۰ تا ۴۰ درصد ظرفیت خود فعالیت می‌کردند و حالا با شیوع کرونا و قطعی برق، مشکلات این واحدها چندین برابر شده است.

امروز هم خبر رسیده که تنها کارخانه سیمان استان گلستان که بزرگترین طرح صنعتی این استان هم به شمار می‌رود، به علت قطعی‌های برق تعطیل شده است.

روابط عمومی این کارخانه اعلام کرده است که این کارخانه به علت محدودیت‌های اعمال شده در تامین برق، تعطیل شد.

وی توضیح داده است که با توجه به مشکلات اخیر محدودیت برق در کشور و با ابلاغ مقامات ذیربط، فعالیت تولیدی کارخانه سیمان پیوند گلستان بطور کامل متوقف شده است.

این در شرایطی است که پیش از این، کارخانه سیمان پیوند گلستان با هدف کنترل التهابات کاذب در بازار سیمان، عرضه مستقیم سیمان به مصرف کنندگان نهایی را اجرایی کرده و با برنامه‌ریزی و تلاش شبانه روزی مدیریت و کارکنان، این کارخانه در مسیر تولید و عرضه حداکثری قرار داشته است. لذا این تعطیلی علاوه بر ضرر و زیان جبران ناپذیر برای کارخانه و بیکاری بیش از ۴۵۰ نفر، منجر به کمبود سیمان در استان خواهد شد.

گفتنی است کارخانه سیمان پیوند گلستان به عنوان تنها کارخانه سیمان استان گلستان در شرایط عادی روزانه ۳۳۰۰ تن سیمان تولید و تحویل می‌کند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید