۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
کد خبر: 55268879

با اعلام رسمی باشگاه الدحیل قطر، همکاری علی کریمی، بازیکن ایرانی این تیم به پایان رسید.

علی کریمی رسما از الدحیل جدا شد

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، علی کریمی از الدحیل جدا شد؛ ستاره سابق تیم استقلال که فصل پیش راهی فوتبال قطر شد تا برای اف سی قطر به میدان برود آن قدر خوب کار کرد تا چشم مسئولان باشگاه الدحیل را بگیرد.

بازی‌های خوب کریمی باعث شد مسئولان الدحیل درخواست جذب قرضی این بازیکن را به مسئولان اف سی قطر بدهند. اینطور شد که کریمی در نیم فصل راهی باشگاه بزرگ الدحیل در قطر شد تا طعم حضور در تیم سطح بالاتری را در لیگ قطر بچشد. با اتمام رقابت‌های فصل، اما الدحیلی‌ها با انتشار پیامی تشکرآمیز از علی کریمی، جدایی او از این باشگاه را رسما اعلام کرده اند.

با انتشار این خبر، گمانه زنی‌ها درباره آینده فوتبالی‌ها شروع شد و عده‌ای حتی شایعه بازگشتش به ایران و حضور مجدد در باشگاه استقلال داده اند. علی کریمی که سابقه حضور در باشگاه سپاهان را هم دارد از فهرست تیم ملی جامانده و شایعه شد که برای حضور در تیم ملی ایران قرار است دوباره به لیگ ایران برگردد.

با این حال به نظر می‌رسد طبق گزارشی که رسانه‌های قطری نوشته اند، کریمی قرار است همچنان به فوتبالش در قطر ادامه دهد. این گزارش‌ها بیانگر آن است که علی کریمی یکبار دیگر به باشگاه اف سی قطر برمی گردد تا در آنجا به دوران حرفه‌ای اش ادامه دهد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید