نحوه کاری دستگاه شیرینگ به این شکل هست که با استفاده از فیلم های شیرینگ به دور محصول پیچیده می شود و با حرارت ایجاد شده توسط دستگاه ، فیلم های شیرینگ جمع می شود و شکل محصول را به خود می گیرد و شما نیز می توانید حتی بروی این فیلم ها تبلیغات محصولات خود را بکار بگیرید که بسیار در امر تبلیغات به شما کمک می کند.

فروش اقساطی دستگاه سیل وکیوم در فروشگاه تخصصی تجهیزات صنعتی و نیمه صنعتی آتلانتیس

فروشگاه تجهیزات صنعتی و نیمه صنعتی آتلانتیس

دستگاه سیل وکیوم برای بسته بندی طروف یک بار مصرف مواد غذایی نیز به کار می رود که در اغلب رستوران ها ، هتل ها و صنعت تولیدی مواد غذایی نیز به کار می رود و حتی می توانید دستگاه سیل وکیوم را برای منزل خود بصورت رو میزی تهیه کنید و برای مواد غذایی خود به کار ببرید و این امر موجب می شود که غذا در معرض گرد و غبار نیز قرار نگیرد و از ورود هرگونه آلودگی به داخل ظروف نیز جلوگیری کند.

دستگاه سیل وکیوم

دستگاه سیل وکیوم نیز این امکان را می دهد انواع ظروع مستطیل ، دایره ای ، ذوزنقه ای  و چند ضلعی و یا حتی بصورت لیوانی را مورد بسته بندی قرار دهد که اقلب در رستوران ها و هتل ها بابت ظروف سالاد نیز به کار می رود ، حتی این عمر موجب می شود که اگر مواد غذایی خود را برای مشتریانتان از طریق پیک ارسال می کنید ، از بهم ریختگی این مواد غذایی جلوگیری کند.

دستگاه سیل وکیوم علاوه بر بسته بندی نیز می تواند هوای داخل بسته را خارج کند و بصورت وکیوم در بیاورد که موجب می شود از فاسد شدن مواد غذایی نیز جلوگیری کند و همچنین می تواند گازهایی همچون co۲,n۲  را به داخل بسته تزریق کند که این امر موجب می شود که محصولات از اکسیده شدن و بو گرفتن به دور باشد که این موارد بیشتر برای موادی همچون گوشت ، ماهی ، مرغ ، میگو نیز بسیار به کار می رود.

اگر شما دارای کسب و کار مواد غذایی هستید می توانید به راحتی دستگاه سیل وکیوم را نقدا و یا بصورت اقساطی از فروشگاه تجهیزات صنعتی و نیمه صنعتی آتلانتیس تهیه بفرمایید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما (۰۲۱۹۱۳۰۷۵۹۶   ) در ارتباط باشید.

دستگاه شیرینگ

دستگاه شیرینگ نیز همانند دستگاه بالا می باشد اما تفاوت های بسیاری دارد ، این دستگاه نیز جهت بسته بندی کالا می باشد، اگر بسته بندی بطری های نوشابه و یا آب معدنی را دیده باشید همگی با استفاده از دستگاه شیرینگ بسته بندی شده است که این امر به این شکل هست که شما می توانید کالا های چندتایی مانند بطری های نوشابه و کتاب ، جعبه های کالای دیجیتال ، بسته بندی بشقاب و هر انچه فکر کنید را وکیوم کنید.

نحوه کاری دستگاه شیرینگ به این شکل هست که با استفاده از فیلم های شیرینگ به دور محصول پیچیده می شود و با حرارت ایجاد شده توسط دستگاه ، فیلم های شیرینگ جمع می شود و شکل محصول را به خود می گیرد و شما نیز می توانید حتی بروی این فیلم ها تبلیغات محصولات خود را بکار بگیرید که بسیار در امر تبلیغات به شما کمک می کند.

دستگاه تقطیر

دستگاه تقطیر نیز برای گرفتن انواع عرقیجات و همچنین اسانس گیری انواع گیاهان به کار می رود که این عرقیجات بسیار برای بدن مفید می باشد، شما نیز می توانید با هزینه بسیار کم با تهیه این دستگاه به تولید انواع گلاب ، عرقیجاتی همچون عرق نعناع ، عرق بیدمشک ، عرق کاسنی و غیره را با دستگاه تقطیر به راحتی انجام دهید و به فروش برسانید ، جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت تجهیزات صنعتی و نیمه صنعتی آتلانتیس مراجعه کنید و از مشاوره رایگان تیم آتلانتیس بر خوردار شوید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید