۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 55258970

ترامپ در بیانیه ای در مورد چارچوب کاری شبکه فاکس اظهارات عجیبی را مطرح کرد و گفت: «این (وبلاگ) به معنای این است که موقتاً افکار و عقاید خود را بدون کمک رسانه های جعلی به مردم منتقل می کنم، اما این وب سایت یک بستر ارتباطی نیست.»

سرنوشت صفحه وبلاگ ترامپ

یکی از سرگرمی های مردم جهان در زمان ریاست جمهوری آقای ترامپ پیگیری صفحه جنجالی این پرزیدنت عجول بود اما این روزها صفحه وبلاگ دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا کمتر از یک ماه پس از ایجاد شدن برای همیشه بسته شد. پیش تر تیم وی اعلام کرده بود که وی قصد دارد یک شبکه اجتماعی بزرگ جدید را راه اندازی کند.

جیسون میلر، دستیار ارشد ترامپ، به شبکه CNBC   گفته است که این صفحه «دیگر بازیابی نخواهد شد» این وبلاگ با عنوان «از میز دونالد ترامپ» در ۴ ماه می و به دنبال ماه ها ممنوعیت حضور رئیس جمهور سابق آمریکا در فیس بوک و توییتر راه اندازی شده بود. در آن زمان، این صفحه به عنوان تریبونی معرفی شده بود که از طریق آن، ترامپ می توانست مستقیماً با طرفداران خود صحبت کند. فاکس نیوز که برای اولین بار از آغاز به کار این وبلاگ توسط ترامپ خبر داد، آن را «تریبون ارتباطی جدید» ترامپ نامیده بود.

اما اواخر ماه گذشته، ترامپ در بیانیه ای در مورد چارچوب کاری شبکه فاکس اظهارات عجیبی را مطرح کرد و گفت: «این (وبلاگ) به معنای این است که موقتاً افکار و عقاید خود را بدون کمک رسانه های جعلی به مردم منتقل می کنم، اما این وب سایت یک بستر ارتباطی نیست.»

اکنون کسانی که قصد بازدید از این صفحه را دارند با یک فرم مواجه می شوند و از آنها خواسته می شود اطلاعات تماس خود را برای دریافت آخرین اخبار از طریق ایمیل یا پیام متنی وارد نمایند.

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس US ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    0 0
    الان رئیس جمهور امریکا بایدن است و متحدین امریکا دارند خوش خدمتی بایدن را میکنند دیگر الان ودر حال حاضر کسی ترامپ را نمیشناسد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید