غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: انشالله آقای همتی به عنوان یک مدیر اقتصادی توانمند، بتواند قدمی برای حل معضلات کشور بردارند.

ورود همتی به صحنه انتخابات، نقطه امیدی برای حل مشکلاتی است که بدان مبتلا هستیم

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگویی اظهار داشت: ورود آقای همتی به صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری به عنوان یک مدیر اجرایی با تجربه و با سابقه خوب، نقطه امیدی برای حل معضلات و گرفتاری ها و مشکلاتی است که بدان مبتلا هستیم.

وی افزود: شرایط سخت اقتصادی و سیاسی کشور خانواده ها و آینده جوانان و نسل آتی ما را تهدید می کند و مشکلات فزاینده‌ای را در افق نزدیک و دور نشان می دهد و حضور آقای همتی نقطه عطفی در این میان است.

کرباسچی اظهار امیدواری کرد: انشالله آقای همتی به عنوان یک مدیر اقتصادی توانمند، بتواند قدمی برای حل معضلات کشور بردارند و به دور از ناامیدی ها و شرایط سختی که تبلیغ می‌شود و البته امیدهای واهی بعضی از متوهمین قدمی برای اصلاح شرایط اقتصادی کشور و به طبع آن شرایط اجتماعی و سیاسی داخلی و خارجی بردارد. حضور یکپارچه پای صندوق های رای و کمک به انتخاب ایشان به عنوان یک مدیر توانمند اقتصادی می‌تواند نقطه امیدی برای آینده ایران باشد.

کد خبرنگار: ۱۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    0 0
    این نظر شماست حتماً می دانید خود شخص همتی تکه ای شاخص از این پازل اقتصادی فلاکت بار است. نقش همتی مشابه نقش عباس آخوندی در وضعیت اسفناک مسکن است. اندکی تفکر برادر لطفاً حزب و جناح بازی را کنار بگذارید و به فکر مردم باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید