رئیس پلیس راه استان اصفهان اعلام کرد که خروج از این استان از چهارشنبه هفته جاری به مدت ۶ روز ممنوع است.

ممنوعیت خروج از اصفهان به مدت ۶ روز

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سرهنگ اصغر زارع با اشاره به آخرین تصمیمات ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تردد بین استانی با توجه به تعطیلات روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد اظهار داشت: بر اساس این مصوبات تردد بین استانی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه دوازدهم تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۷ خرداد فارغ از هرگونه رنگ بندی ممنوع است.

وی در خصوص تردد بین شهری در استان اصفهان در این بازه زمانی نیز تصریح کرد: شهروندان باید با توجه به رنگ بندی مبدأ و مقصد خود تردد کنند و از این رو ورود و خروج به شهرهای نارنجی استان ممنوع است.

تردد خودروهای عمومی بلامانع است

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه تردد خودروهای شخصی به صورت هوشمند توسط دوربین‌ها و در نقاط فاقد دوربین توسط مأموران کنترل اعمال قانون می‌کنند، اضافه کرد: برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا جریمه تردد در این ایام در شهرهای قرمز یک میلیون تومان، در شهرهای نارنجی و زرد ۵۰۰ هزار تومان و تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد نیز ۲۰۰ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی بار، مسافر و همچنین خودروهای وانت بار با پلاک شخصی که در امر جابجایی مسافر و ارزاق عمومی فعالیت دارند فاقد هرگونه ممنوعیت تردد هستند، اضافه کرد: باید توجه داشت که در حال حاضر به صورت میانگین روزانه ۵۰۰ خودروی متخلف بی توجه به زنگ بندی شهرها در زمینه شیوع کرونا اعمال قانون می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید