با وجود توقف تولید محصولات پراید همچنان مدل صفر این دو خودرو در بازار موجود است و قیمت آن در بازار روند صعودی دارد.

جدیدترین قیمت انواع پراید در بازار

به گزارش  سلام نو به نقل از اقتصادنیوز، ارزیابی بازار خودرو نشان دهد آن است که پراید ۱۳۱ امروز با رشد یک میلیونی نسبت به آخرین روزهای اردیبهشت ماه در بازار به ۱۱۴ میلیون رسید.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که پراید ۱۱۱ امروز نسبت به آخرین روزهای اردیبهشت ماه بدون تغییر و با قیمت ۱۲۸ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

رسیدن قیمت پراید به ۱۲۸ میلیون در حالی است که در حال حاضر (تیبا صندوقدار) در بازار با قیمت ۱۲۵ میلیون تومان در بازار عرضه می شود که ۳ میلیون ارزان تر از قیمت پراید ۱۱۱   است با این حال این خودرو همچنان طرفدارن خاص خود را دارد و این امر موجب رشد قیمت آن شده است. به گفته فعالان بازار خودرو توقف تولید پراید و کمبود مدل صفر این خودرو یکی از دلایلی است که موجب شده تا بازار شاهد رشد قیمت آن باشد.

ارزیابی صورت گرفته از بازار خودرو نشان دهنده آن است که هرچند تولید پراید در سال گذشته متوقف شد، اما همچنان مدل صفر این دو خودرو در بازار موجود است و با این شرایط می توان گفت در سال ۱۴۰۰ نیز این دو خودرو همچنان معیار کف قیمت در بازار شناخته می شوند و خریداران این دو خودرو همچنان می توانند به مدل صفر این خودرو با مدل ۹۹ دسترسی داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید