دکتر مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، از ابتلای ۵۶مورد جدید به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته در این استان خبر داد و گفت: با فوت ۳نفر دیگر بر اثر ابتلای به کرونا در خراسان جنوبی، شمار کل جان باختگان این بیماری در این استان به ۸۸۸نفر رسید.

شناسایی ۵۶بیمار جدید مشکوک به کرونا در خراسان جنوبی

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۴ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که مجموعا ۵۶ بیمار جدید شامل ۹ بستری و ۴۷ سرپایی شناسایی شدند.

دکتر مهدی زاده افزود: از این تعداد ۲۱ مورد از بیرجند، ۱۶ مورد از قاین، ۶ مورد از نهبندان، از شهرستان‌های بشرویه و طبس هرکدام یه مورد و از شهرستان‌های درمیان، خوسف، زیرکوه، سربیشه و فردوس هرکدام یک مورد جدید مبتلا به کرونا گزارش شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر ۲۱۰ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۹۵ نفر کرونا مثبتند.

دکتر مهدی زاده گفت: از این تعداد ۱۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۵ نفر نامساعد است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: در شبانه روز گذشته ۵۰ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش و در همین مدت ۴۲ بیمار شامل ۲۰ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

دکتر مهدی زاده گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۱۹ هزار و ۶۹۴ بیمار کرونا مثبت بهبود یافتند یا در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

تا روز گذشته ۵۶ هزار و ۶۵۴ آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در خراسان جنوبی گرفته شده که منجر به شناسایی ۲۰ هزار و ۶۷۷ بیمار شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید