حامد کاویانپور، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یکی از نکاتی که باعث موفقیت سرخپوشان شده تیم بودن پرسپولیس و شکل تیمی خوب است. هر بازیکنی هم در غالب تیمی قرار می گیرد موفق ظاهر می‌شود

پرسپولیس برابر ذوب‌آهن کار سختی خواهد داشت / بازیکنان پرسپولیس نشان دادند مرد روزهای سخت هستند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس، روز سه شنبه توانست در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شاهین بندر عامری را از پیش رو بردارد و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را کسب کند.

در همین راستا حامد کاویانپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد برتری سرخپوشان برابر شاهین عامری، دیدار بعدی سرخپوشان مقابل ذوب‌آهن، شروط برخی بازیکنان برای تمدید قرارداد و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

بازی با شاهین عامری چطور بود؟

بازی خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. حریف با وجود اینکه زود گل خورد اما خوب به بازی برگشت و توانست نتیجه را به تساوی بکشاند اما در ادامه تیم توانست بازی خودش را به حریف القا کند و پیروزی قاطعانه‌ای کسب کند.

اما این تیم ممکن بود که پرسپولیس را غافلگیر کند.

شاهین عامری تیم قابل احترامی بود و همانطور که دیدید از حضور نفرات قابلی بهره می‌برد آنها واقعا شگفتی ساز جام حذفی بودند اما رفته رفته اوضاع بهتر شد و پرسپولیس به ویژه در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار داشت و توانست به برتری برسد.

به نظر می‌رسد پرسپولیس بیش از حد به مهدی ترابی وابسته است. آیا این موضوع را قبول دارید؟

ترابی بازیکن قابلی است و در پرسپولیس تاثیرگذار است اما یکی از نکاتی که باعث موفقیت سرخپوشان شده تیم بودن پرسپولیس و شکل تیمی خوب است. هر بازیکنی هم در غالب تیمی قرار می گیرد موفق ظاهر می‌شود. همانطور که دیدید در بازی مقابل شاهین هم خیلی از نفرات اصلی نبودند اما جایگزین‌ها عملکرد خوبی داشتند.

کاویانپور: پرسپولیس در هر سه جام مدعی است

پرسپولیس در هفته آتی در دیداری معوقه از لیگ برتر باید به مصاف ذوب‌آهن برود. این دیدار را چطور می‌بینید؟

ذوب آهن تیم سر سختی نشان داده و همین تیم بود که هفته پیش استقلال را شکست داد. پرسپولیس برابر ذوب‌آهن کار سختی خواهد داشت اما پرسپولیس هوشیار است و می‌تواند در این دیدار به برتری برسد.

امتیازات باقی مانده در لیگ با توجه به رقابت در صدر جدول برای پرسپولیس حائز اهمیت است.

درست است. دیگر هر امتیازی در لیگ حیاتی است و نباید به راحتی از کنار هیچ امتیازی گذشت. به طور حتم تدابیر لازم را کادر فنی خواهد اندیشید تا این مسابقات نیز با بهترین نتایج سپری شود.

چقدر شانس برای موفقیت پرسپولیس در راه رسیدن به قهرمانی پنجم قائل هستید؟

کار سخت است اما بازیکنان پرسپولیس نشان دادند مرد روزهای سخت هستند. آنها نه تنها در لیگ بلکه در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم مدعی هستند.

                                               

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید