۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 55251217

صحبت‌های یحیی گلمحمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری امروزش در مورد وضعیت محمدحسین کنعانی زادگان مدافع این تیم نگران کننده بود.

احتمال غیبت کنعانی‌زادگان در دربی

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل مصدومیت در تمرینات این تیم حضور نداشته به احتمال زیاد دربی را از دست خواهد داد و نمی‌تواند در این بازی برای تیمش به میدان برود.

شب گذشته تصویری از مچ پای ورم کرده این بازیکن منتشر شد که نشان از وخامت اوضاع او دارد و حالا سرمربی پرسپولیس در نشست خبری از ابهام در حضور او در دربی خبر داد.

01600657

گل‌محمدی با ابراز نگرانی از وضعیت کنعانی زادگان گفت که او و سایر مصدومان تیم در اختیار کادرپزشکی باشگاه هستند و تلاش بر این است که به بازی مقابل استقلال برسند ولی این بازیکنان در تمرینات حضور نداشتند و وضعیتشان مشخص نیست.

احتمال دارد کادر پزشکی پرسپولیس به زور آمپول و درمان موقتی این بازیکن را برای دربی آماده کند ولی با توجه به ریسک بالای این کار و احتمال تشدید مصدومیت و طولانی شدن دوران نقاهت او بعید است که گل‌محمدی از او مقابل استقلال استفاده کند و باید تا روز بازی صبر کرد تا مشخص شود چه اتفاقی رخ می‌دهد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید