۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
کد خبر: 55249018

یک باب مغازه خرید وفروش خودرو به وسعت ۵۰ متر مربع عصر دیروز در عبدل آباد آتش گرفت.

یک مغازه در عبدل آباد آتش گرفت/ تصاویر

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ و درخواست کمک توسط شهروندان از سازمان آتش نشانی برای خاموش کردن آتش سوزی یک باب مغازه، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله ساعت ۱۹:۳۵ دقیقه عصر روز گذشته، آتش نشانان ایستگاههای ۱۳۲  و  ۸۱ را به محل حادثه واقع در عبدل آباد، میدان ثار الله اعزام کرد.

به گفته ی ناصر شیرازی فرمانده آتش نشانان اعزامی، محل آتش سوزی یک باب مغازه خرید وفروش خودرو به وسعت ۵۰ متر مربع بود که درزمان رسیدن آتش نشانان، این مکان کاملا شعله ور شده بود و همچنین دود و آتش از لابلای کرکره های درب مغازه بیرون می زد.

وی افزود: به هنگام بروز این حادثه، هیچ خودرویی در داخل این بنگاه معاملاتی ماشین وجود نداشت و آتش نشانان بلافاصله پس از انجام ایمن سازی های اولیه، با تجهیزات کامل و بعداز بستن دستگاه تنفسی، خود را به کانون آتش در داخل این مغازه رسانده و به وسیله یک رشته لوله آبدهی، مهار آتش را آغاز کردند که پس از گذشت دقایقی شعله های آتش را فرونشانده و همچنین از گسترش آتش جلوگیری کردند.

شیرازی با اشاره به این که دراین حادثه به هیچ کس صدمات جانی نرسید، خاطرنشان کرد: علت بروز این آتش سوزی درحال حاضر از طرف کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.

یک مغازه در عبدل آباد آتش گرفت/ تصاویر

یک مغازه در عبدل آباد آتش گرفت/ تصاویر

یک مغازه در عبدل آباد آتش گرفت/ تصاویر

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید