آمنه شب کوکا بخشدار مرکزی ری، از جان باختن یک کودک ۱۲ ساله در کانال انتقال آب ری ورامین در شهرری خبر داد.

حادثه دلخراش در شهر ری / کودک ۱۲ ساله جان باخت

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، آمنه شب کوکا بخشدار مرکزی ری، اظهار کرد: یک کودک ۱۲ ساله به دنبال سقوط در کانال انتقال آب ری  ورامین در شهرری جان خود را از دست داد.

وی گفت: این پسر ۱۲ ساله در حوالی محله عباس آباد شهرری و روستای جاده نظامی از پشت موتور پدرش به داخل کانال آب تصفیه خانه ری به ورامین پرت شد و بر اثر خفگی و ایست قلبی فوت کرد.

بخشدار مرکزی ری بیان کرد: مناطق روستایی و سکونتگاهی اطراف کانال انتقال آب ری  ورامین و بخشی از خارج مناطق مسکونی فنس کشی شده است که این حادثه در خارج از محدوده مسکونی اتفاق افتاده است.

شب کوکا یادآور شد: شایعاتی مبنی بر کما رفتن و مرگ مغزی این پسر ۱۲ ساله پس از خروج از کانال آب صحت ندارد.

وی با اشاره به اینکه پاکستانی‌های بخش مرکزی ری در ۲ محل اراضی امامزاده ابوالحسن(ع) و اراضی علایین و روستای علیمون سکونت دارند، ابراز کرد: خانواده این پسر ۱۲ ساله در اراضی روستای علیمون ساکن هستند و کارشان نیز کشاورزی است.

 سال گذشته پس از بروز ۲ حادثه متفاوت و فوت ۲ کودک در کانال انتقال آب ری ورامین، مسؤولان شهرستان ری بخش‌های مختلفی از حریم این کانال را بخصوص در مناطق مسکونی حفاظ کشی کردند ولی استفاده غیرمجاز از جاده اختصاصی لایروبی کانال هر از چند گاهی موجب اتفاقات تلخ در منطقه می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید