نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از شناسایی ۲۹ بیمار جدید کرونایی خبر داد و گفت: مجموع بیماران بستری‌شده در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، به پنج هزار و ۸۲۱ نفر رسیده است.

شناسایی ۲۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان سمنان

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، نوید دانایی در گفت‌وگو با خبرنگاران پیرامون آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون، ۲۴ هزار و ۷۸۷ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده‌اند.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت (از هشتم تا نهم اردیبهشت‌ماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۹ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید- ۱۹ در شهرستان‌های تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: مجموع بیماران بستری‌شده در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به پنج هزار و ۸۲۱ نفر رسیده است و ۱۸ هزار و ۹۶۶ بیمار نیز به‌صورت سرپایی شناسایی شدند.

دانایی بیان کرد: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید-۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه به چهار هزار و ۸۴۹ نفر رسید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید