اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور دبیر ستاد انتخابات کشور از نهایی شدن ثبت نام ۳۳۵ داوطلب شامل ۲۴ زن و ۳۱۱ مرد در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۱۹ شب گذشته یازدهم فروردین ماه خبر داد.

ثبت‌نام ۳۳۵ داوطلب در انتخابات میاندوره‌ای مجلس قطعی شد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: تا ساعت ۱۹ شب گذشته( یازدهم فروردین ماه) چهارمین روز از فرصت هفت روزه ثبت نام انتخابات اولین میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در مجموع از روز اول تا چهارم ثبت نام، برای ۶ حوزه انتخابیه مشمول این انتخابات، ثبت نام  ۳۳۵ نفر شامل ۲۴ زن و ۳۱۱ مرد نهایی شد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور، با بیان جزئیات این ثبت نام ها، گفت: در این دور از ثبت نام ها، از میانگین ثبت نام کنندگان، ۲۹ درصد ایثارگر و ۲۷ درصد دارای سابقه داوطلبی در ادوار مجلس هستند.

موسوی همچنین در خصوص میانگین سنی داوطلبان هم گفت: بیشترین گروه داوطلبان متعلق به رده سنی ۴۱ تا ۴۵ سال و ۵۱ تا ۵۵ سال است.

دبیر ستاد انتخابات کشور در پایان با اشاره به شیوع کرونا در  کشور و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به افرادی که قصد دارند در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند، توصیه کرد: با استفاده از ۲ روش الکترونیک پیش بینی شده برای ثبت نام از طریق موبایل یا رایانه شخصی که در پرتال وزارت کشور به آدرس www.moi.ir در دسترس است، برای ثبت نام اقدام کنند و صرفا برای نهایی کردن ثبت نام خود به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه خود و یا وزارت کشور مراجعه کنند و اگر مراجعه نکنند ثبت نامشان قطعی نخواهد شد. فرمانداری های تهران، میانه، گچساران، تفرش، بهار و آستانه اشرفیه روزهای پنجشنبه و جمعه نیز آماده پذیرش و تکمیل فرایند ثبت نام داوطلبان هستند.

بر اساس این گزارش ثبت نام داوطلبین انتخابات اولین میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۱۸ روز ۱۴ فروردین ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید